Så kom vi endelig op på side 1 på Tilføj link søgningen |
Stort TILLYKKE.
Keep up the good work !
Så kom vi endelig op på side 1 på Tilføj link søgningen |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Stort TILLYKKE. Keep up the good work ! |
Er rykket 4 pladser højere op... Højere end jubii endda... så ka' de lære det... hehe... |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Ved godt det sikkert er ved at blive irriterende... hehe.... |
Endnu bedre placering... Nu nr. 3 på tilføj link søgningen |
godt gået :) Jeg forventer dog at holde fast i #1 pladsen et stykke tid endnu ^^ |
For søren Claus.. Der har vi jo min største konkurrent eller gode kollega... hehe :D Jeg tror nu heller ikke jeg liiiiige går hen og vælter dig fra førstepladsen, men jeg ånder dig i nakken... hehe :) men rigtig fin side du har dig. Hvor længe har din linkportal eksisteret? |
Hehe, ja vi er både konkurrenter og kollegaer :) Vores måde at køre directory på er lidt forskellig og fedt med noget konkurrence.. Jeg startede min side Danskelinks 1. januar 2006 og har været igang dagligt på den siden. Den manuelle gennemgang jeg laver på samtlige tilmeldinger tager meget tid, men i mit koncept kommer jeg ikke uden om det desværre.
Og mht. SEO så har du helt ret. Alt man skal bruge af viden flyder overalt på nettet ved at læse om emnet, men der 99% falder fra er netop ud- og vedholdenhed som du nævner.:D Pøj pøj med projektet ^^ |
Hoooold da op... var lige forbi din blog og tjekkede lige Personal Projects :) daaaamn... :) Du giver den sgu gas.. hehe... |