Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

side 1 på google :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 13:49

Stort TILLYKKE.

Keep up the good work !

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 22:31

Er rykket 4 pladser højere op... Højere end jubii endda... så ka' de lære det... hehe... Stick out tongue

I love SEO Smile

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 12:16

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 21:33

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 23:27

Giv mig din seo viden :D.. du må jo være rimelig hård til det :P

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Næstved
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 00:52

godt gået :) Jeg forventer dog at holde fast i #1 pladsen et stykke tid endnu ^^ 

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 13:58

For søren Claus.. Der har vi jo min største konkurrent eller gode kollega... hehe :D Jeg tror nu heller ikke jeg liiiiige går hen og vælter dig fra førstepladsen, men jeg ånder dig i nakken... hehe :) men rigtig fin side du har dig. Hvor længe har din linkportal eksisteret?

Ørts... Så god er jeg faktisk ikke til SEO... Jeg kan nok bare det mest banale jeg læser mig frem til bl.a. her på amino og andre steder.. Men jeg har lært at SEO kræver mere ud og vedholdenhed, end viden :D

Fra Næstved
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 14:16

Hehe, ja vi er både konkurrenter og kollegaer :) Vores måde at køre directory på er lidt forskellig og fedt med noget konkurrence..

Der har ikke været så mange om buddet herhjemme, så har brugt mere tid internationalt da der virkelig er tryk på det marked, men også enormt vækstpotentiale hvis man rammer den rigtigt :D

Jeg startede min side Danskelinks 1. januar 2006 og har været igang dagligt på den siden. Den manuelle gennemgang jeg laver på samtlige tilmeldinger tager meget tid, men i mit koncept kommer jeg ikke uden om det desværre.

Og mht. SEO så har du helt ret. Alt man skal bruge af viden flyder overalt på nettet ved at læse om emnet, men der 99% falder fra er netop ud- og vedholdenhed som du nævner.:D

Pøj pøj med projektet ^^ 

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 14:27

Hoooold da op... var lige forbi din blog og tjekkede lige Personal Projects :) daaaamn... :) Du giver den sgu gas.. hehe...

Jeg har for nylig hvervet mig to gode domæner (efter min mening) jeg arbejder videre på og snarest laver noget lækkert - netlink.dk og seotips.dk

Kunne være man lige skulle have dig med på sidelinien ;)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)