Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.com domænet er optaget, hva så?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 21
Fra  Trendfighter.dk Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Vi har vores webshop på trendfighter.dk, men vi er også interesseret i at få trendfighter.com. Desværre hvis man går ind på trendfighter.com, så er domænet allerede købt og der står det kan erhverves for $2295 - Det syntes vi måske lige er groft nok, når domænet bare står tomt.

Er der andre måder vi kan få fat på trendfighter.com? Vores virksomhed er registeret som Trendfighter. 

På forhånd tak,

ps. Jeg håber jeg har placeret indlægget i den rigtige kategori.

Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 67
Fra  3daysale.dk Skrevet kl. 16:19

Er det HugeDomains der ejer domænet? Hmm. Det lader til at de har gjort en forretning ud af at registrere en masse domænenavne for at sælge dem videre til overpris.

Bl.a. kan ActionTrend.com erhverves for den dejlige sum a 10.000 dollars

3daysale - 3 dage til at købe dine yndlingsmærker til halv pris!

3daysale.dk

Tilmeldt 2. Apr 13
Fra  Trendfighter.dk Skrevet kl. 16:22

3daysale.dk:

Er det HugeDomains der ejer domænet? Hmm. Det lader til at de har gjort en forretning ud af at registrere en masse domænenavne for at sælge dem videre til overpris.

Bl.a. kan ActionTrend.com erhverves for den dejlige sum a 10.000 dollars. 

Lige præcis - Kan det virkelig passe, de må tage så vanvittige priser for et domæne?

Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 67
Fra  3daysale.dk Skrevet kl. 16:25

Det lyder godt nok vanvittigt, men er ikke sikker på, at du kan gøre så meget. Du kan selvfølgeligt prøve at tage kontakt til dem, og se om de vil gå ned i pris.

Sæt en smertegrænse og byd en del under den - så må vi se hvad I ender ud med :)

3daysale - 3 dage til at købe dine yndlingsmærker til halv pris!

3daysale.dk

Tilmeldt 2. Apr 13
Fra  Trendfighter.dk Skrevet kl. 16:27

Der er nok ingen vej udenom - Syntes bare at have læst, at man ikke måtte tjene penge på at videresælge domæner uden indhold. Men det gælder måske kun i Danmark og på .dk domæner. 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Trendfighter.dk:
Der er nok ingen vej udenom - Syntes bare at have læst, at man ikke måtte tjene penge på at videresælge domæner uden indhold. Men det gælder måske kun i Danmark og på .dk domæner. 

Det er for .dk-domæner at der er de begrænsninger.

Må jeg foreslå Trendfighter.BIZ?! :-D

De geografineutrale domæner kan du se her

Men klart er .com det lækreste at få, hvis der er planer om at gå udover de danske landegrænser, så hvis jeg har sådan en forretningsidé starter jeg som regel med at lede efter et attraktivt .com-domæne. 

Hvis det handler om at et rigtigt godt kort søgeord, kan jeg dog godt finde på at vælge et kort og godt søgeord med .org eller .net, hvis det er ledigt.  

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 2. Apr 13
Fra  Trendfighter.dk Skrevet kl. 16:38

Gita Street:

Trendfighter.dk:

Det er for .dk-domæner at der er de begrænsninger.

Må jeg foreslå Trendfighter.BIZ?! :-D

De geografineutrale domæner kan du se her

Men klart er .com det lækreste at få, hvis der er planer om at gå udover de danske landegrænser, så hvis jeg har sådan en forretningsidé starter jeg som regel med at lede efter et attraktivt .com-domæne. 

Hvis det handler om at et rigtigt godt kort søgeord, kan jeg dog godt finde på at vælge et kort og godt søgeord med .org eller .net, hvis det er ledigt.  

Vi har planer om at udvide med worldwide forsendelse.

Vi har allerede domæner til Norge og Sverige som er de første lande vi udvider til. Men Trendfighter.com er jo oplagt og næsten et "must-have" egentlig. Men tænkte nok det kun var .dk domæner som var "beskyttet". 

Jeg tror vi lige går lidt i tænkeboks over hvad vi skal gøre...

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:49

Ja, det er træls når .com-mulighederne ryger sig en tur. Måske trend-fighter.com kunne bruges, men jeg ville også have foretrukket også at have den uden bindestreg.

Gita-Street.com uden bindestreg blev også gaflet af andre på et tidspunkt, og der var jo nogle gode links til.

Det er samme firma og samme pris. Der er trods alt grænser for hvor mange mennesker, der gider at betale for et domæne med mit navn, så du kan jo overveje at give et bud på hvad du vil betale for det. Ved ikke om de er lydhøre overfor det.

Tilmeldt 2. Apr 13
Fra  Trendfighter.dk Skrevet kl. 16:56

Gita Street:

Ja, det er træls når .com-mulighederne ryger sig en tur. Måske trend-fighter.com kunne bruges, men jeg ville også have foretrukket også at have den uden bindestreg.

Gita-Street.com uden bindestreg blev også gaflet af andre på et tidspunkt, og der var jo nogle gode links til.

Det er samme firma og samme pris. Der er trods alt grænser for hvor mange mennesker, der gider at betale for et domæne med mit navn, så du kan jo overveje at give et bud på hvad du vil betale for det. Ved ikke om de er lydhøre overfor det.

Vi vil overveje med bindestreg, eller måske et helt nyt navn til .com delen. Vi har sendt et bud afsted til dem, som ejer trendfighter.com på cirka 1/5 af den pris de forlanger. Så må vi se om de giver et modspil, eller siger at prisen den er fast. 

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:59

Held og lykke med det. Fortæl gerne om det lykkedes. 

Skal lige siges at hvis jeg vælger andet end .com, så er det ikke til et brandnavn. Hvis det er et brand-navn synes jeg personligt det skal være .com.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)