Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af firma med salg af tøj - hvordan?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Jeg har en drøm om at kunne lancere et tøj mærke, eller i hvertfald kunne starte så småt op på det her i løbet af dette år, så derfor har jeg nogle spørgsmål til jer.

Hvis man nu kun starter med at kigge på salg af t-shirts hvilken idé er så bedst?

Ide 1:

Kontakte et firma i udlandet og bede dem producere ens t-shirts med tryk osv

Ide 2:

Købe et stort antal blanke t-shirts hjem, og så købe en trykpresser selv, så man har mulighed for selv at trykke på trøjerne

Angående idé 1, er der så nogen af jer herinde som kender nogle udenlandske producenter, som er forholdsvis billige, hvis ja - så skriv gerne lige en kontakt mulighed til dem :)!

Jeg håber at i har nogle relevante svar til mig, da det er en drøm for mig at kunne lancere et mærke i dette år :)!

Tak på forhånd! 

Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 119
Fra  Unicorn Screen Printing Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ide 1. ideen er fin, hvis du skal ha lavet virkelig mange! Ellers kan det ikke betale sig at få det lavet i udlandet.

Ide 2. Nej. Lad folk om det, som ved hva de laver. Det vil os være dyrt for dig at købe alt ind til det hvis du vil have noget ordenligt.

Min ide 1;) Send mig en mail. Jeg har et mindre trykkeri hvor jeg laver silke tryk (direkte tryk), altså ikke sådan noget print ud og varm på fis.

Jeg tør godt love dig at det ikke kan betale sig at få det lavet i udlandet her i starten.

Unicornscreenprinting@gmail.com

Rock on

Mads O.

Unicorn Screen Printing

www.unicornsp.dk

Ejer af Unicorn Screen Printing... Its a lifestyle.....

www.unicornsp.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)