Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningspartner søges til eksisterende webshop - og kommende projekter

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 14:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har taget springet som selvstændig og startet min egen webshop. Det er noget, som har været et brændende ønske for mig de seneste år og da chancen bød sig, fik jeg etableret min forretning.

Hvorfor jeg søger dig?

Jeg arbejder udelukkende med det selv og har måttet sande, at jeg i mange situationer godt kunne bruge en forretningspartner at sparre med, dele op/nedture og videreudvikle min forretning med.

Om dig:

Derfor søger jeg nu en seriøs forretningspartner, som brænder for iværksætteri, markedsføring, salg, produkter mv. som jeg selv gør. Personen jeg søger må gerne have teknisk erfaring med hjemmesider og e-handel, men det er ikke noget krav - så længe viljen til at ville være selvstændig er til stede. Ideelt set bor du i eller omkring Århus, er i 20'erne eller 30'erne og har en baggrund indenfor salg, IT, økonomi, selvstændigt erhverv eller lignende. Det er vigtigt for mig, at du er typen, som er indstillet på at arbejde (til tider) hårdt og målrettet for at nye projekter ser dagens lys.

Fremtiden:

Min drøm er som sagt skudt igang med åbning af webshoppen, men jeg har flere idéer til nye projekter, hvor jeg mangler en partner, som kan være med til at videreudvikle idéen, komme med egne inputs og være med til at føre idéen ud i livet. Vi vil komme til at arbejde en del med markedsføring og lave nogle analyser af markedet. Derudover vil der ligge en stor opgave i at skabe kontakt til kommende leverandører, producenter og samarbejdspartnere - for ikke at tale om kundekontakten.

Målet er at finde et kontorlokale, hvorfra vi kan drive virksomheden.

Hvad nu?

Send mig en privat besked med en kort beskrivelse af dig og hvorfor du tror, at vi ville kunne gøre en forskel sammen som partnere.

Jeg ser frem til at høre fra dig!

Mvh Søren

Tags: business partner, forretnings, bliv selvstændig, iværksætter, søger, søges, makker, kompagnon, webshop, opstart, start,

Tilmeldt 6. May 09
Skrevet kl. 12:26 | Låst

Up!

Til jer, der har skrevet: jeg bestræber mig på, at få svaret jer alle, men hav lidt tålmodighed med mig, da jeg har en del om ørerne pt :)

Tilmeldt 6. May 09
Skrevet kl. 12:53 | Låst

Up igen!

Tilmeldt 6. May 09
Skrevet kl. 10:51 | Låst

Op!

Fra Zürich
Tilmeldt 1. May 13
Indlæg ialt: 1
Fra  JUNO Advise Skrevet kl. 10:57 | Låst

Hejsa

Kan du fortælle lidt om hvilket område du har startet virksomhed op indenfor? Lyder ellers interessant og jeg har selv tit tænkt på jeg gerne ville have en sparringspartner.. 

Julie 

Tilmeldt 6. May 09
Skrevet kl. 11:18 | Låst

Jeg er stadig på jagt efter en ihærdig og seriøs partner. Kom frisk! Der er spændende nye tiltag på forretningssiden.

Tilmeldt 6. May 09
Skrevet kl. 22:01 | Låst

Jeg søger stadig en potentiel partner til nye forretninger :)
Kom frisk, send mig en besked.

Tilmeldt 6. May 09
Skrevet kl. 15:52 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Op igen! Rul op for at se, hvad jeg søger.

Ser frem til at høre fra dig.

Tilmeldt 10. May 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:22 | Låst

Hvor er det du vil drive virksomheden fra?Jeg har teknisk erfaring som udvikler  + konsulent erfaring. Kan være interesseret, hvis du vil skrive hvad det er for et webshop du har gang i? 

Tilmeldt 6. May 09
Skrevet kl. 15:22 | Låst

Op igen! Og ja, jeg ved godt, den har været oppe nogle gange nu:

INDEN jeg bliver beskyldt for at re-poste og deraf får tildelt lave karakterer for mit indlæg, vil jeg sige til mit forsvar, at jeg HAR været i kontakt med potentielle partner, men at jeg stadig ikke har fundet den rette.

Derfor vælger jeg nu, at afgrænse min søgning til en profil med teknisk baggrund som programmør, udvikler eller lignende, da det netop er disse opgaver, der volder mig udfordringer og er kompetencer, som vil komplementere mine egne kompetencer bedst.

Så hvis du sidder med erfaringen og gerne vil være en del af firmaet, så lad mig høre fra dig.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)