Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konvertering i webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! 

Nu vil jeg på knæ igen og bede om jeres ekspertise! 

Vil I ikke give mig lidt feedback - ris/ros af min webshopHer

Jeg får ført rimelig mange ind på sitet, men konverteringen er godt nok ikke imponerende!

Holder konceptet ikke?
Idéen er at skille sig ud fra de alm. slipse/butterfly shops ved rigtige model produktbilleder og dermed skabe lidt mere værdi.
Derudover er produkterne specialdesignede og har sit eget brand overensstemmende med shoppens navn.

Lad mig høre fra jer!

Rigtig god dag! Og mange tak!

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 12:27

Hej Jonas, 

Jeg ved at det er et svært marked, som du har bevæget dig ud i. - Der er allerede et hav derude, som sælger slips, og butterflys. 

- Hvis du skal øge din konverteringen, skal dine priser være under dine konkurrenters. For mange af de ting du sælger, sælger konkurrenterne også, bare til en meget billigere pris (Mener dog at de fleste shops derude, sælger no-name slips og butterflys) Men sænk prisen, er mit bedste råd! 

Held og lykke med det! :)

//Retromedia.dk 

Tilmeldt 25. Nov 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 12:30

Jeg prøvede lige at kigge på det, jeg er ikke den kundegruppe du går efter, men skulle jeg få brug for et slips, så kunne jeg nemt finde på at bruge nettet. Jeg faldt over 2 ting, jeg kunne ikke umiddelbart finde ud af hvad det koster i forsendelse, og kunne ikke springe i registreringen for at tjekke. Rabatkoden i højre side trækker i min optik ned, det er altså lidt for cheasy, så hellere 10% rabat på prisen, skrevet i teksten, som en rabatordning. Jeg tror faktisk aldrig jeg har brugt en rabatkode. Håber mit indput kan bruges.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 20:29

Hej! 

Mange tak for svar! Beklager meget mit sene svar, men hvor har Amino godt nok været
langt væk de sidste par dage!

Siden er bestemt ikke ny - Vi var faktisk med fra starten af, lige inden det store boom med
slipse-shops gik amok. Siden blev et år igår :-) 

Jeg ved godt der er stor konkurrence - men havde nok blankt regnet med at det unikke "univers" kunne skabe nogle præferencer hos kunderne - men det kan godt være de kun kigger på pris :-)

Så må jeg hellere overveje at sætte denne måske -

Hvad ville I synes var rimeligt??? Hvad stemmer overens med den værdi man får??

Guldkorn belønnes med 50 % rabatkode på den nuværende normalpris - sendt i pb :-) 

Jeg takker for jeres tid!

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:41

Uden at have "tævet" hele din shop igennem, så er der et par småting, der falder mig i øjnene:

1) Er det en shop?
Umiddelbart ligner det mere en modeblog

2) Estimeret levering i check-out
Hvorfor det? Du har fri fragt. Fjern det

3) "Område"
Hvorfor skal man bruge en drop down og angive "område" under bestilling?

De sidste 2 punkter er irritation for brugeren. Og alt det blot er en smule irriterende får dine kunder til at smutte.

Jeg er ikke klar over om dit udvalg er spændende, men jeg er klar over at konkurrencen lige netop på slips og butterflies er enorm. Det vælter frem med shops på det område.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 21:01

Lækre slips.

Kig lidt på de 4 P'er for at differentiere dig, i stedet for bare at sænke prisen (det er altid den letteste udvej).

Produkt
Pris
Promotion
Place

Så kan du sagtens finde en masse ting, som du helt sikkert kan bruge til noget!

Kig på dine konkurrenter, lær af dem, se hvad de gør godt og skidt, og implementer så på din egen shop!

Thumbs up for gode produktbilleder.

Når jeg tilføjer et produkt til min kurv, er der et stort felt med "Estimer leveringspris". Hvad er nu det for noget? Synes lige jeg havde læst, at der altid var gratis fragt.

Du får næppe nogle tilmeldinger til et nyhedsbrev, medmindre du laver en ekstern side og skriver en god tekst.

Hvorfor SKAL man vælge område efter man har valgt by - og samtidig postnummer.

Jeg mangler lidt et link på det forsidebillede.. Det er sgu et lækkert slips, og hvis nu jeg gerne vil købe det, så skal jeg kunne trykke på billedet og ryge direkte hen til det slips!

Advanceret søgning -> avanceret søgning

Håber du kan bruge det til noget! :)

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 16:17

Hej drenge!

Mange tak for jeres respons! Der er helt klart noget jeg kan bruge!
- Beklager det sene svar!

Interessant antagelse omkring modeblog - Jeg vil arbejde på at tydeliggøre sidens funktion.

Jeg arbejder på at få kortnet processen - lige nu skal man igennem 6 steps, hvilket er alt, alt for mange.

Jeg vil forsøge at få den på maks 4 - men min tekniske kunnen rækker ikke super langt, så jeg skal lige have fundet en løsning. Herunder skal estimeret pris og område i hvert fald fjernes og også registrering.

I forhold til de fire p'er, synes jeg nu der er ganske godt styr på det. Jeg synes selv jeg differencere mig væsentligt fra mine konkurrenter.

Og pris ser tilsyneladende ud til at være den eneste der kan skrues på.

Promotion - der kommer jo allerede mange og besøger, men en meget lille del køber.
Place - ikke så meget at stille op.
Produkt - speciallavet, god kvalitet og lækre produktbilleder.

Igen, mange tak for jeres hjælp!

Siden er lavet i magento.go - Er der nogen der vil give et tilbud på ovenstående ændringer?

Jonas

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)