Hej derude, Jeg står og skal afsætte mit nuværende affliate site da jeg skal bruge kapital til nye eventyr. Sitet det omhandler er Billigsteiphone.com (dejlig generisk til der kommer nye versioner af iphone) Sitet er fra oktober 2012. Siden har siden December 2012 lavet gode penge og samlet set har siden lavet cirka 13.000 kroner.(Dokumentation kan selvfølgelig fremsendes) Der er super gode placeringer på Google. Lige nu ligger siden stærkt på disse søgeord: #2 "billigste iphone" #3 "billig iphone 5" #5 "iphone 5 priser" #8 "iphone pris" #5 "billig iphone" #2 "iphone 5 pris" ... og mange andre. Jeg tager forbehold for små ændringer da det er søgeord med høj konkurrence. Affiliate indtjeningen har været stigende hele vejen igennem, dog har jeg ikke fået opdateret siden rettidigt og derfor kunne der gøres MEGET mere for siden og dens omsætning - eksempelvis blog indlæg - sætte komplementerende produkter , etc. http://mobilabonnementsammenligning.com/ medfølger i købet - et projekt som jeg ikke har haft tid til og igen har jeg ikke fået udnødtet potentialet. Her er dog ingen indtjening pt. Siden sælges for minimum 12.000 kr. I må gerne sende mig en PM med spørgsmål og evt. jeres mail så kan jeg fremsende dokumentation :) Mvh. Troels |
iPhone affiliate site til salg - 2800 pr. i indtjening
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)