Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er så fantastisk glad for MLM selskaber

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld, ja - det er jo godt med lidt gåpåmod og positiv livsanskuelse det gør altså opgaverne mere spændende at arbejde med - jammen de der perle knusere de alle vegne og selv om man er træt af DR1 eks. så behøver man jo ikke at skabe demotivation hos de der synes det der ok!

Man kunne jo blot skifte kanal ikke! og holde sig borte. Men nogen er jo så små at de må op at stå på de andre for at blive set og hørt!  Wink

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Velkommen Kia

Et skridt frem igen og igen.. Er der nogen der blokere din vej gå da et skridt til siden og så frem igen. Hvis du står og venter til personen flytter sig, kommer du aldrig frem og dermed får du aldrig succes. Så brug aldrig tiden på at overbevise personen, men tro på det du laver, vær stolt og tænk positiv. Se løsninger og hele tiden have fokus på dine mål. 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kia,

Hold fokus på produktet. Det er salg, som der først og fremmest skal til. Jo mere du sælger, jo flere interesserede vil der være for at blive del af din struktur.

Gør også dig selv den tjeneste at deltage i FP hos din upline, også selv om du ikke har prospekter med. Så bliver du stærkere til selv at fremlægge den og dermed undgår du at folk skal lave en aftale om FP ude i fremtiden, men du kan selv lave en kort, præcis FP med hovedtrækkene for at fange interessen.

Lad også være med at gøre FP til mere end det er. Prøv at koge den ned til et minimum, da alle bonusplaner er svære at forstå for en helt ny på området. Lav i stedet en skitse af, hvad vedkommende bør styre efter, hvis det er en indtægt på kr 10.000 om måneden de vil jage - eller om det er 40.000 om måneden de vil op på.

De fleste selskaber har en 90 dages roadmap til succes, som de kalder den. Brug den grundlæggende til at vise, hvad der kan lade sig gøre. Hvis den ikke findes, så kan den nemt laves selv.

God vind!

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tejohn, 

Jeg er meget enig i dit indlæg bortset fra de 2 første linier. Der er jeg direkte uenig. Jeg syntes det er meget misvisende at sige det er salg. Der er forretninger hvor man køber hjem og sælger videre, og så er der forretninger hvor du anbefaler noget. Jeg har anbefalet forskellige sushi steder, vistaprint, apple, film osv.og jeg ser mig absolut ikke som sælger af nogle af delene. Produktfokus skal der selvfølgelig til, men hvor meget fokus på produktet og hvor meget fokus på forretningen er da forskellig fra folk til folk.

Jeg kan lige forestille mig en person komme hen til mig og siger "hejsa jeg sælger skønhedscremer og mangler salgspartnere". Her vil jeg sige det samme som et hav af mænd..Jeg skal fanme ikke være creme sælger. Det kan selvfølgelig godt være vi er enige Smile og at jeg bare tolker de to første linier forkert.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
Jeg kan lige forestille mig en person komme hen til mig og siger "hejsa jeg sælger skønhedscremer og mangler salgspartnere". Her vil jeg sige det samme som et hav af mænd..Jeg skal fanme ikke være creme sælger. Det kan selvfølgelig godt være vi er enige Smile og at jeg bare tolker de to første linier forkert.

Hej Martin,

Fedt at du lige kom med det sidste eksempel, for så tolkede du mig faktisk forkert. Wink

Jeg ville reagere fuldstændig som dig og jeg ville heller ikke være lydhør over for mere. Min mening var nemlig lige modsat. Personen skulle nemlig slet ikke nævne et ord om, hvad han/hun solgte, men i stedet introducere mig til produktet på den rette måde. I dette tilfælde ville det være noget i stil med...(forudsat vi holder fast i cremer)....:

Jeg kan se, at din hud er lidt irriteret dér: Hvad har du gjort for at pleje huden? Jeg svarer, hvad jeg har forsøgt og vi får en lille dialog omkring hud og det tørre vejr etc. Derpå siger hun, at jeg skal da lige prøve denne her creme, for den vil næsten øjeblikkeligt lindre og gøre huden pænere...og det kan jeg jo ikke svare nej til. Når jeg så har prøvet den og bliver begejstret for den, så viser jeg den jo også til min kone, der bliver lige så begejstret og så kører rutebilen pludselig. Nu kan det være, at jeg selv henvender mig og spørger om jeg kan blive sælger af denne her creme, for den er jo fantastisk!

Så min pointe var: Sælg varen først og få nogle ambassadører for den. Når de er glade for den, så vil de også anbefale flere kunder, der bliver ambassadører og de bliver måske endda selv sælgere af den.

Gav det anderledes mening?

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
Jeg er meget enig i dit indlæg bortset fra de 2 første linier.

Nåe ja - et godt indlæg Tjohn, og om det er salg eller anbefalinger gør vel ikke så meget for det motivrende i indlægget. Jeg er med på at mange viger tilbage når ordet salg nævnes og derfor er det måske lettere for nogle at blot anbefale et produkt eks. "Sikken dog din håd ser tør ud" - og så give vedkommende en prøve - med ordende "Prøv denne den har hjulpet mange" - og så byt visitkort (giv et  og få et tlf. nr.)

Hm...... nåe ja mange metoder og det kunne faktisk være sjovt at holde denne tråd i dette spor nemlig:

Hvor dan gør man når man gør det godt - udveksling af erfaringer Wink

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tejohn:

Jeg kan se, at din hud er lidt irriteret dér: Hvad har du gjort for at pleje huden? Jeg svarer, hvad jeg har forsøgt og vi får en lille dialog omkring hud og det tørre vejr etc. Derpå siger hun, at jeg skal da lige prøve denne her creme, for den vil næsten øjeblikkeligt lindre og gøre huden pænere...og det kan jeg jo ikke svare nej til. Når jeg så har prøvet den og bliver begejstret for den, så viser jeg den jo også til min kone, der bliver lige så begejstret og så kører rutebilen pludselig. Nu kan det være, at jeg selv henvender mig og spørger om jeg kan blive sælger af denne her creme, for den er jo fantastisk!

Så min pointe var: Sælg varen først og få nogle ambassadører for den. Når de er glade for den, så vil de også anbefale flere kunder, der bliver ambassadører og de bliver måske endda selv sælgere af den.

Gav det anderledes mening?

Ja det gav helt sikkert en anderledes mening, og jeg kan sagtens følge dig, men dette er blot en af metoderne der kan bruges. Jeg blev selv introduceret for forretningen først. Som min kære far siger, hvis du skal starte en McDonalds restaurant op, så starter du heller ikke med at servere en bigmac for personen"...Wink

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
Ja det gav helt sikkert en anderledes mening, og jeg kan sagtens følge dig, men dette er blot en af metoderne der kan bruges. Jeg blev selv introduceret for forretningen først. Som min kære far siger, hvis du skal starte en McDonalds restaurant op, så starter du heller ikke med at servere en bigmac for personen"...Wink

Haha, det kan du jo have ret i - men var du startet med en Macdonalds, hvis du ikke kunne lide Big Mac'en? Det hænger nok sammen på en eller anden måde.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tejohn

hehe, nej men jeg nu godt lide sundae's Stick out tongue, så inden jeg afviser noget fordi jeg ikke gider spise bigmac, så kigger jeg på forretningen som helhed. Men du har selvfølgelig helt ret i at det ikke helt kan sammenlignes. Det handler vel i bund og grund om produkt oplevelse og hvad man forventer at få.

Personligt syntes jeg man skal passe på med at fokusere for meget på produktet, men i første omgang sætte sig ind i forretningen, forstå markedet, efterspørgslen og potentialet. Jeg æælsker min forretning, men da jeg i tidernes morgen første gang så produkter så tænkte jeg nærmest whatever. Jeg mener bare at folk ofte snakker om produkt og at man skal finde noget man brænder for, men det kan meget let give bagslag.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

KiaHellegård:
Jeg ved ikke om der er nogle af jer som kender det der med at man er blevet drænet for energi pga nej hatte der har sagt ja og man tror på at de gerne vil med til en FP lige ind til at man kommer til dagen.
Hvordan er i kommet videre og har fundet gejsten?

Hej Kia, 

Det du beskriver der, er universelt inden for alle former for salg.

De fleste kunder vil gerne være flinke, og har faktisk ikke lyst til at sige nej. Derfor hører man ofte kunder sige ting som:

Kan du ikke ringe efter ferien, kan du ikke ringe igen om et par måneder, jeg skal lige tale med en anden om det, vi er lige igang med omstrukturering etc. etc. etc. - også selvom de udemærket ved, at de ikke er interesserede. Men det er mere høfligt og behageligt at sige måske end at sige klart nej. 

Man kan som udgangspunkt sige, at i alle former for salg gælder det som sælger om at få kunden til at sige NEJ - forstået på den måde, at hverken du eller kunden er tjent med et MÅSKE.

Derfor: hvis du har fået et OK fra en potentiel partner om at tage med til en FP - så få dem til at uddybe, hvad de forventer at få ud af din FP - og hvad årsagen er til, at de gerne vil med. 

Hvis de ikke har et nogenlunde klart svar på dette, så er det muligvis fordi, de ikke rigtig har tænkt over det - og måske bare har sagt ja til dig - fordi det var nemmere og mere behageligt. 

Hvis du så har på fornemmelsen, at de måske ikke er helt så interesserede som de først gav udtryk for, så opsummér, hvad det er de får ud af at komme med til FP - og spørg så igen: Skal jeg skrive dig på gæstelisten...?

At blive drænet af nej-hatte er noget som alle konsulenter/sælgere/formidlere må kæmpe imod. 

Det som ofte hjælper mig at tænke på er, at man ved, at der ca. skal 9 nej'er til, for at få et ja. (det veksler selvfølgelig lidt fra branche til branche)

Derfor: Hver gang du får et nej - så prøv at tænk: YES!!! Nu er jeg tættere på mit næste ja. :-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)