Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er så fantastisk glad for MLM selskaber

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,9 stjerner givet af 13 person

Hej

Jeg er så Fantastisk Glad for MLM selskaber en tråd hvor der drøftes de mange facetter i Network Marketing som nu anvendes i stor stil tag bare Facebook mv.  Wink

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for det John, jeg følger med her som den NM Roliggan jeg er :)

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 8 person

john sommer:
Hej

Jeg er så Fantastisk Glad for MLM selskaber en tråd hvor der drøftes de mange facetter i Network Marketing som nu anvendes i stor stil tag bare Facebook mv.

Hej John,

Her, nu giver jeg dig 3 kommaer, 1 punktum og et udråbdstegn - Også må du selv finde ud af el. bestemme hvor du vil bruge dem i dit indlæg? For som det er nu, så er dit indlæg ikke særlig læsbart! De kommer her: ( ,,, . ! ) Jeg synes at du skal bruge dem...

- Thomas L.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Thomas L:

Hej John,

Her, nu giver jeg dig 3 kommaer, 1 punktum og et udråbdstegn - Også må du selv finde ud af el. bestemme hvor du vil bruge dem i dit indlæg? For som det er nu, så er dit indlæg ikke særlig læsbart! De kommer her: ( ,,, . ! ) Jeg synes at du skal bruge dem...

- Thomas L.

amen, Så lad da vær'!

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas L:

Her, nu giver jeg dig 3 kommaer, 1 punktum og et udråbdstegn - Også må du selv finde ud af el. bestemme hvor du vil bruge dem i dit indlæg? For som det er nu, så er dit indlæg ikke særlig læsbart! De kommer her: ( ,,, . ! ) Jeg synes at du skal bruge dem...

- Thomas L.

Thomas, ær der nogen grun til at disse skald smides in?

Og så lige den rettede version...Småfejl og stavefejl, altså det kan jo læses uden problemer og uden misforståelser. Så jeg syntes da det er lidt flueknepperi. Det ville da være mere interessant hvis der kom indlæg med brugbar info, og her tænker jeg udelukkende på dem som har eller er en del af branchen, ikke flueknepperi, ikke andenhånds meninger (min vens tidligere kæreste osv, de historier har alle).

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas,

Ser du sælger laserpointere - en skam jeg har lig indkøbt et antal til brug i foreningen - men ........................godt det samme - du er tilsyneladende bedre til tegn! - Bruger ikke så meget af dem mere - !Wink   

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person


Iværksætter med Network Marketing er et koncept for de mange:  Wink

 

Men man skal ville det ligesom man skal ville det i alle andre brancher som iværksætter.

Jeg er ikke sikker på at alle får et godt resultat – det samme som i alle andre brancher som iværksætter – Hvor det handler om personlige egenskaber og dette at ville det – holde ud – være engageret – være begejstret for det man arbejder med ect.!

 

Som det er fremgået tidligere omfattende og god debat om Network Marketing ja så er det altså ikke anderledes her end i alle andre brancher.

 

Forretningen er en handelsforretning, står som i alle andre virksomheder på to ben:

  1. Afsætning af produkter – der markedsføres som alt andet i henhold til producentens koncept
  2. Forretningsudviklingen der består i at ansætte ”sælgere” (forhandlere)

 

Hvis du ønsker at starte selv som forhandler ja så er disse to opgaver ”krumtappen” i dit arbejde – og det er lige så krævende som i alle andre områder hvor du kunne tænke dig at starte noget selv!

Det kræver dog ikke den store kapital - investering og derved er risikoen for at ende op med en stor gæld ikke tilstede.

 

Det er derfor mange er meget interesserede i denne forretningsform – og ønsker at prøve den af.

Og ja også her starter mange - og mange stopper da de ikke har den nødvendige udholdenhed og stærke samarbejde med deres coach. (den person som anbefalede dig som forhandler)

Skal man undgå den store kapital investering og risiko - så må man være indstillet på, at have et fuldtidsjob og bygge sin forretning på deltid.

 

Vel det er da vigtigt hvem der ansætter dig (anbefaler dig som forhandler) og vigtigt hvordan du hjælpes i gang, at du ikke bliver overladt til dig selv – at der er et veldokumenteret program at følge samt at du tager initiativer og har en god Coach i den person som har ansat dig (anbefalet dig som forhandler)

 

Du skal kort sagt BRÆNDE for dit produkt og din virksomhed.

Det vi har valgt som interesserer os er:

-at arbejde med produkter målrettet ”sundhed” – ”velvære” og ” indvortes og udvortes” pleje.

 

Så hvad venter du på – kom i gang – der er nok at lave! 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej john,

Hvordan kommer man igang med det her, jeg ved godt at der er mange snart der anbefaler hinanden som du skriver Facebook og sådan noget.
MLM er jo også med anbefaling og det er noget der bruges meget så skulle man nok overveje, at se lidt nærmere på det der.

Det er jo snart mange steder der anbefales jeg køber eks. færdig mad et sted og får rabat ved anbefaling. 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

4YouCan2:

Hej john,

Hvordan kommer man igang med det her, jeg ved godt at der er mange snart der anbefaler hinanden som du skriver Facebook og sådan noget.
MLM er jo også med anbefaling og det er noget der bruges meget så skulle man nok overveje, at se lidt nærmere på det der.

Det er jo snart mange steder der anbefales jeg køber eks. færdig mad et sted og får rabat ved anbefaling. 

Kan anbefale at hvis du skal kigge nærmere på noget, så brug tiden på at undersøge det, tag et møde eller to hvor du får nærmere at vide om firmaet, udviklingen, potentialet, "uplines/sponsor" (da det er ganske interessant at vide hvem der har interesse i at det går en godt, og kan trækkes på). Og selvfølgelig også kigge på markedet, konkurrencesituationen.

Ifølge mlm.dk så skulle der være en artikel på vej i Berlingske, jeg ved ikke om alle firmaerne bliver listet, men du kan f.eks. se på den, på listerne herinde, på DSN's liste (top 100). Og du skal også finde ud af hvor metoden passer bedst til dig.

Tag telefonen giv en MLM'er et ring og aftal et møde, face to face giver den bedste info. Det værste er at tro man kan skrive sig til viden, mail og amino beskeder er i bund og grund "forkert".

God fornøjelse Wink

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 4YouCan2 et underligt navn - nå men .....

Du skal først og fremmest se på de Network Marketing firmaer der er i markedet og der finde den der har det produktmix som du kunne tænke dig at arbejde med. Dernæst kunne du se på de personer der optræder omkring Network Marketing bla. herinde og andre steder for, at se om du kunne samarbejde med nogle af dem!

Det er nemlig vigtigt at du har et godt samarbejde med den person der vil optegne dig som forhandler (anbefaler dig som forhandler i firmaet! Det er nemlig den person der er nærmest til at udvikle dig og din forretning til gavn for jer begge to!

Skriv mig en mail hvis du vil vide mere!

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)