Jeg søger et godt tilbud på print af 2 stk plakater med simpel tekst, ingen grafik ol. De skal være i størrelsen 500x700mm og være i en vejrbestandig kvalitet (ca 160g da det er hvad de skilte jeg har er i) da de skal bruges på A-skilte udendørs året rundt. Prisen skal gerne være incl. fragt, sendt rullet i paprør, så de ikke får buk, eller skulle kunne afhentes i enten Silkeborg, Viborg, eller derimellem. Eller alternativt en der har et par stykker B2 papir til at ligge i enten Silkeborg el. Viborg som man kan købe løst, da det er lidt spild at skulle købe en pakke af det med 250 ark, for at lave 2 skilte. |
En lille hemmelighed: De fleste af de kulørte plakater du ser med skrift på, som der ud til at være tegnet med en tyk tusch - er faktisk tegnet med en tyk tusch . Så billigere løsning kan du ikke få end hvis du går ned i boghandleren og køber nogle store ark kulørt papir og selv skriver på dem.
Men alternativt, hvis det skal printes, så og sidde i længere tid i et A-skilt, så vil jeg anbefale at de bliver trykt med en eller anden vandfast farver (solvent eller UV) på noget syntetisk papir, som ikke går i opløsning når der opstår kondensvand i skiltet.
Prisen for 2 stk. inklusiv af den slags plakater i 50 x 70 cm. inklusiv opsætning, print og forsendelse, vil ligge på 435 kr. Prisen er dog ekslusiv moms.
Hvis du selv kan levere et helt trykklart layout til os, kan du hive 100 kr. af prisen.
Såffremt du har nogen spørgsmål er du velkommen til at sende mig en mail på jesper snabelA mediamouse.dk
/Jesper