Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig programmør til speciel dating-site.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en sindslidende journalist, der i junglen af dating-sites har opdaget et så absolut manglende tilbud. Der findes ingen muligheder for sindslidende, der vil date uden at skulle skjule deres lidelse. Der findes god en "modstander" sindnet.dk, men den side satser ikke meget på dating, og mange sindslidende er ensomme og uden venner og partnere. Det vil jeg gerne lave om på. Desuden kan jeg tilbyde brugerne nogle unikke tjenester, da jeg personligt kender nogle af pingerne inden for behandlerverdenen, der allerede har indvilliget i til tider at besvare spørgsmål, der kræver en mere unik viden end min. Jeg er overbevist om, at der er potentiale for det marked, og hvis du kan se ideen, udarbejder vi en kontrakt, hvor du er vedligeholder af sidens opsætning, mens jeg klarer alt det skriftlige. Og det bliver som makker og med halvdelen af indtjeningen, at du deltager. Ideen er både til gavn for mange og burde være med gode indtjeningsmuligheder på sigt. Dog uden at vi skal forvente en tilværelse som millionærer. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)