Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fri fragt VS Billige produkter?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har i et stykke tid nu, gået og undret mig over hvad der ville være bedst til at optimere antallet af salg.

Fri fragt eller billige produkter?

Da jeg langt fra selv, har dataen, eller kan skaffe den via min egen webshop, søger jeg lidt input fra

jer, og jeres webshops. Hvad er jeres erfaringer med fragtpris VS produktpris?

Hvad sælger bedst?

Venlig hilsen,
Jonas 

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 01:36

Det er et rigtigt godt spm. Jeg tror dog at internettet har ændret hvordan det er, men fra et kognitivt perspektiv, vil jeg mene at ordet "fri/gratis" betyder mere for (potentielle)kunder.

Det er dog svært at balancere da der eksisterer så nemt, med hjælp af internettet, at kigge på priser fra forskellige butikker. Sider der summerer pris og fragt, viser i klart tekst hvor man betaler mindst muligt.

Hvad der betyder rigtigt meget er hele oplevelsen. En side der er nem at bruge og inviterer til at handle vil (uden at tænke på markedsføring) sælge flere varer.

Måske ikke et svar på dit spm men noget at tænke på.

- Thomas

Responsive Design, HTML5, CSS3, jQuery, Wordpress, PHP, MySQL, User Experience, Usability & User Research.

Spm? Skriv.

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Kostumer til Voksne Skrevet kl. 06:23
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstår det ikke Sad

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 12:28

Personligt syntes jeg ikke fragt skal være et handelsparameter. Det bør ikke være fragten som burde afgøre det, selv om det er sådan i nogle tilfælde. Jeg ville personligt sætte et realistisk pris på forsendelsen såsom 29/39 kroner. Når du laver fri fragt på dine varer er det penge lige fra bundlinien som du smider efter kunderne.

Men det er klart det kræver lidt undersøgelse om hvad dine konkurrenter gør.

Men jeg ville da som kunde eller ejer have det så gennemskueligt som muligt, med det mener jeg varens pris for sig selv, og betale for fragten.

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 13:10

Vi har gode erfaringer med vores nuværende model. Vi giver gratis fragt ved køb for min. kr 200,- og det virker.

Dem som kun skal have en enkelt ting til en 50'er betaler bare de 25kr i fragt og dem der har for 150 i kurven er blevet rigtig gode til at lægge lidt mere i kurven for at få den gratis fragt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:19

Fri fragt skader aldrig :D

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 13:27

Kunne være fint med noget empiri om emnet :-)

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)