Hej til Amino folkene. Ejer du et trykkeri, eller har du kontakt/erfaring med nogle dygtige mennesker så send en mail til: webmaster@nicosialonghi.com med et svar på følgende: |
Det leveres forresten som printklar pdf'er!
Hej til Amino folkene. Ejer du et trykkeri, eller har du kontakt/erfaring med nogle dygtige mennesker så send en mail til: webmaster@nicosialonghi.com med et svar på følgende: |
Det leveres forresten som printklar pdf'er! |
prøv Jacob kornbech Århus - iværksætter mvh torben milberg |
Til bøger kan jeg anbefale Dantryk. mvh Hans |
Jeg har godt nok ikke fået trykt nogen bog før, men har gode erfaringer med Lasertryk.dk. |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Jeg har engang brugt Nørhaven i Viborg til en paperback. De var super professionelle og leverede et rigtig godt stykke kvalitets arbejde. Deres priser var meget fornuftige - Det skal siges at det er ca. 6 år siden.
Mvh. Allan |
Mvh. Allan
Jeg kan varmt anbefale <a href="http://www.gp-tryk.dk" target="_blank">www.gp-tryk.dk</a> Ta' fat i Per Melgaard, - og hils også fra mig! Han yder en ufattelig go' service, - og er desuden en fantastik rar mand at tale med...
|
Grafisk Design www.algrafisk.dk
JA, jeg ville have lavet et link til www.gp-tryk.dk
- det lykkedes så ikke lige...;0)
Men jeg anbefaler dem varmt....
|
Grafisk Design www.algrafisk.dk
Bestil deres katalog. Jeg blev positivt overrasket da de sendte et katalog med vores navn og adresse på forsiden (som et billede) - altså individuel tryk i store oplag uden at det koster en formue. Kort sagt, Mail Merge til tryk ;-) |