Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Frontend/webshop udvikler - SE HER

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Gram
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 39
Fra  Beltby.dk Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg er en ung gut på 19 som leder efter en partner til at designe en webshop for mig, og selvfølgeligt dig selv! Jeg er ikke ude efter en virksomhed, jeg er ude efter en anden som har lyst til at smide lidt arbejde i at starte en virksomhed op, og en med samme ambitions niveau som mig!

Det jeg kan tilbyde dig:

- En ung gut som går på 3 års handelsskole (Færdig til sommer)
- Engageret og går 100 % ind i det jeg er igang med, og følger mine drømme
- God humor og altid klar på at tage en all-nighter, hvis det er det der skal til for at vi bliver færdige med det vi skal!
- Villig til at stå i gå gaden med et skilt og sælge varen (Hvis du forstår metaforen)
- kontakter, både inden for billeder/grafisk design/salg på markedet
- ideen til hvad der skal sælges er udtænkt, virksomheden er oprettet.
- Jeg styrer alt det praktiske: levering, omkostninger, salg, promotion, kontakt til kunder, regnskaber.
- jeg har dog også selv været lidt igang med at lave Webshops, så jeg er ikke helt tabt bag en vogn! ;)

Det skal så her siges at der er tale om et "niche" produkt inden for tilbehør til mænds beklædning.

Det du skal kunne:

- Du skal have forstand på det grundlæggende i at lave en webshop, som frontend design, programmering, SEO, problemløsning når vi snakker hjemmeside problemer.
- Frisk på at gå ind i projektet med alt hvad du har (ved godt det er høje krav, men søger en seriøs partner)
- jo mere du har forstand på salg af vare og regnskab jo bedre, da det kun vil være til gavn.
- sidst men ikke mindst ville det være perfekt hvis du kunne lave mad, hvis vi nu skulle komme til at sidde sammen i flere dage, da det er en af mine meget svage sider! :O

Jeg håber på at det her har åbnet øjnene for nogen, og givet et nogenlunde indtryk af hvad det er jeg søger! Jeg håber på at få nogle svar snarest muligt, da jeg er vild efter at få ført den her ide ud i livet!! -

P.S - Skriv hvis i har spørgsmål eller nogen form for tvivl om hvad det er jeg søger! ;)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)