|
Dette skærmbillede har jeg nu mødt 2 gange idag :S, er der nogen som kan forklare, hvorfor det sker. Eventuelt Amino Support mvh Simon |
det kan være at indlægget er anmeldt af et par brugere, og så sletter de det heldigvis :-)
Debat
|
Dette skærmbillede har jeg nu mødt 2 gange idag :S, er der nogen som kan forklare, hvorfor det sker. Eventuelt Amino Support mvh Simon |
|
det kan være at indlægget er anmeldt af et par brugere, og så sletter de det heldigvis :-) |
|
Aha, det giver fint nok mening med det med det ene, hvor der decideret blev advaret mod et navngivet firma. Men det andet indlæg overtrådte ikke Amino's retningslinjer, så der giver det ikke helt mening. |
|
Ja jeg kan ikke se det indlæg jeg skrev? Det var nogen spørgsmål omkring [Navn fjernet af moderator]. Hvis MIT INDLÆG overtrådte retningslinjerne, HVAD er ideen så overhovedet med Amino? Om at hjælpe med spørgsmål og svar! Hvis MIT FIRMA, snyder dig, så har du ikke lov til at stille spørgsmål på amino? :D Tror sku jeg koder en ny version af den side så |
|
Ifølge Amino's retningslinier så må man ikke "hænge" firmaer ud. Jeg vil tro det er derfor dit indlæg er væk. Det samme kan ske med indlæg der indeholder tilbud oprettet af brugere, der ikke har betalt for Amino Plus |
|
Jeg tror baggrunden for at man ikke må hænge firmaer eller enkeltpersoner ud, er at man vil forsøge at hæve barren herinde, og undgå den mudderkastning, som finder sted alle steder efterhånde. Og ja det var lige netop dit indlæg, jeg ikke kunne besøge :) |
Daniel. tænk før du skriver, vi har Danmarks bedste til at besvare dine spørgsmål på Amino |
|
Amino har danmarks bedste drømmere. Og nisser, som er tilfreds med banken og derfor anmelder mit indlæg. |
|
Jeg kan heller ikke læse dit indlæg, da det er formentlig slettet. |
|
nu hænger tingene vist sådan sammen at amino er ansvarlig for hvad deres side indeholder og de kan blive slæbt i retten for injurier .... så kan faktisk godt forstå de sletter selv ved den mindste tvivl ... og amino gir stadig fint mening for mig og vil tro mange andre har det ligesådan jeg har også været ignorant og ment det var for dårligt men efter martin t skar det ud i pap måtte jeg sku krybe til korset |