Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Windows live mail - Vil pludselig ikke godkende mine logon olysninger - WHY?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har gennem de seneste måneder benyttet mig af windows live mail. Jeg har en række gmail konti, osm jeg har samlet. Det har virket upåklageligt indtil videre, men idag afkrævede den mig logon oplysninger for den ene mailadresse. Jeg indtastede mine oplysninger, men den vil ikke godkende dem.

Jeg har prøvet at logge på min gmail via gmail.com og her virkede mit brugernavn og password fint. Jeg har så prøvet at skifte password, men det hjælper ikke.

Hvad fanden skal man lige gøre?

mvh

Simon

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 15:31

Har du prøvet at genstarte selve mail klienten?

Jeg har haft samme problem med præcis gmail før - og den accepterede ikke, før jeg genstartede email program (Vær sikker på det er helt lukket).

Ellers vær logget ind på din gmail konto og gå til linket her. Så har du 10 minutter til at prøve at taste password ind igen i windows live mail.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 16:04

Hej Lucas

Jeg havde prøvet at lukke programmet, men det hjalp ikke. Men der har nok kørt nogle processer alligevel, for efter du skrev prøvede lige at slette kontoen igen og så genstarte pc'en. Så oprettede jeg min mail forfra i live mail, og sørme om det virkede nu :)

Så der har nok kørt et eller andet i baggrunden, selvom jeg have lukket programmet.

pyha, jeg var tæt på at blive bange der :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)