Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj trykker søges.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg er nu næsten færdig med mit første Tshirt tryk design.

Designet henvender sig til unge mellem 14-23 år. Og alle dem jeg har spurgt omkring det har været vilde med designet..

Jeg søger en tøj trykker, Som kunne have interesse i og trykke/markedsføre dette design. Det vil blive et kæmpe hit. Og vi begge kan komme til og tjene mange penge på det.

Med venlig hilsen Mark jensen. Tlf: +45-30428393 Messengar :info@jj-electronic.dk Mail: info@jj-electronic.dk Skype: JJ-Electronic. Url: http://www.jj-electronic.dk
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 16:05

Hejsa !

Spændende projekt du har gang i. 

Nu er jeg ikke tøjtrykker, men jeg kan sagtens hjælpe med salg og markedsføring.

Send en PM med nærmere info.

Fra cph
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:55
hej mark. jeg er ny her på sitet og surfede lidt rundt og så dit opslag. jeg er uddannet designer og har speciale i textiltryk/ print design. jeg har eget lille værksted på vesterbro hvor jeg trykker.-rammetryk. du kunne jo lige skrive til mig. pt. står jeg og søger arbejde- mvh sommer. min mail: malene@bornwood.com
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:57

Hej Mark.

Jeg er selv grafisk uddannet og har egen trykmaskine til tekstiler. Jeg har gode forbindelser til producenter af transfers til påvarmning så priser og kvalitet er i orden dér.

Skal vi sludres ved? Så mail på thomasv31@hotmail.com eller ring 2022 2110.

Hilsen Tåmaz

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)