Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grosist af hardware

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Leveringstiderne har været helt i orden - altid under 1 uge, som må siges at være ok.
Reklamationssager bliver selvfølgelig lidt dyrere for dig, da du skal sende til tyskland. Jeg har aldrig selv haft reklamationssager - så jeg ved det desværre ikke mere :)

mvh
janus
Tilmeldt 13. Jan 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:35

Jeg vil sige mange tak for alle de fine svar. Jeg tror måske mht jeres svar, at jeg vil tænke noget mere over det..

som nogen af jer skriver, er de ovenstående ting jeg har nævnt, som jeg har som primært salg, ikke ret høj avance. Må jeg spørge hvilken varer der evt kunne have en noget højere avance på hobbybasis ?
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 11:35

Jeg gik selv fra hardware branchen over til paintball/hardball branchen som var en gammel hobby jeg havde..

Ved at importere tingene direkte fra producenterne og igen købe fra andre EU lande fik jeg en ret god avance på det markede - lukkede virksomheden da jeg startede på jura studiet, tog for lang tid når jeg selv skulle pakke tingene

Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 03:17
Må jeg spørge hvilken varer der evt kunne have en noget højere avance på hobbybasis ?

Kabler og noget software. ;)

Bundkort, cpu, ram, hd, etc. finder du tit billigere på edbpriser.dk end hos dine grossister, med mindre du køber en container hjem af gangen.
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:30
Hej Ploug,

Ja, det er et tough marked, og der skal stor volumen på før det bliver sjovt. Men du får da lige et link med på vejen til en af de større grosister: http://www.rosenmeier.dk/

Du får også lige en ide med. Jeg var engang lidt interesseret i at sælge noget hardware, mest af alt fordi jeg syntes at det kunne være sjovt, men jeg kunne se at jeg skulle løbe stærkt for at tjene de penge på det som jeg ville. Jeg kiggede derfor lidt på alternativer, og fandt ud af, at der måske kunne være et marked for en forhandler som udelukkende (eller ihvertfald primært) beskæftiger sig med at sælge servere.

Det kræver lidt mere viden, og kunderne er generelt villige til at betale lidt mere end typiske PC kunder. Min ide var at sælge turn-key server løsninger præinstalleret med UNIX eller Windows Server 2003. Altså med fildeling, databaser, mail etc. installeret, så kunden blot skulle pakke serveren ud og koble den på netværket, groft sagt.

Men jeg droppede ideen fordi andre projekter tog min tid...

mvh Carsten
Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:01

Hej,

Hvis du er efter memory DDR, SDRAM, SODIMM, USB Flash-drives, Digitale flash cards, MP3''er, CPU, HDD, ... kan du eventuelt kontakte mig på 25 85 00 00

Venlig hilsen,

Fred360
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 13:58
Fred360>
Ik'' noget du vil fortælle her? :)
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Oct 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:53

Hej alle

Jeg har selv en drøm om at starte som selvstændig og sælge hardware over nettet ved der er en hård konkurrence

men hvorfor ikke prøve ? nu arbjeder jeg selv i elektronik·branchen (på lager) så jeg har nok en fordel

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)