Jeg har fået ny hjemmeside til min smykkewebshop, og er officielt skiftet fra DanDomain til en WooCommerce løsning. Jeg er meget spændt på at høre hvad I synes om det, der er blevet lavet, og jeg ville blive utrolig glad, hvis I ville være flinke til at smide en kommentar og eventuelt noget feedback.
Oversæt evt. "All rights reserved" til "Alle rettigheder forbeholdt". Under "Om Os" bør det være et billede er jer/dig - det gøre siden MEGET mere troværdig.
Oversæt evt. "All rights reserved" til "Alle rettigheder forbeholdt". Under "Om Os" bør det være et billede er jer/dig - det gøre siden MEGET mere troværdig.
Held og lykke!
Hej,
Tusind tak for svar! Kan godt se, hvad du mener med "All right reserved", jeg tror bare jeg tænkte, at så vidste alle det.
Det er kun mig :-) Men jeg vil også gerne ligge et billede op, jeg har bare ikke et "godt", og jeg synes det virker en smule for useriøst med et fra mobilen. Eller hvad synes du?
Hey, jeg synes ikke at du skal følge dette råd? :) Et billede ville ikke tilføje noget, eller gøre "om os" siden mere troværdig... Personligt synes jeg at i har ramt plet i forhold til designet. Godt gået!
Som andre siger fed side overskuelig og lige til, det eneste jeg dog er lidt usikker på er når du skriver ingen gebyrer, og når man så kommer til kassen ligger der et fragtgebyr på 20 kr., jeg ved ikke synes måske det er lidt misvisende, evt. så hellere sæt dine smykker lidt op og så giv fri fragt.