Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det er dumt at stjæle tekster

Side 8 ud af 8 (78 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Til vores retsmøde i går udeblev sagsøgte og så vidt jeg er orienteret bliver der afsagt dom i vores favør, hvis dommeren finder kravet rimeligt. Noget kunne tyde på, at der er 2 nye retsager på vej herfra. Jeg har i hvert fald netop sendt en regning afsted til yderligere 2 webshops Tongue Tied

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nicolaj Thomasen:
Noget kunne tyde på, at der er 2 nye retsager på vej herfra. Jeg har i hvert fald netop sendt en regning afsted til yderligere 2 webshops

Det udvikler sig til en hel lille industri...

Held og lykke.

Hans

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 09:07

Nicolaj Thomasen:
il vores retsmøde i går udeblev sagsøgte og så vidt jeg er orienteret bliver der afsagt dom i vores favør, hvis dommeren finder kravet rimeligt.

Nicolaj, hvor foregår retsmøderne geografisk? Baseret på din lokation eller retskredsen hvor tyvene har base?

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 09:13

Troels:

Nicolaj Thomasen:
il vores retsmøde i går udeblev sagsøgte og så vidt jeg er orienteret bliver der afsagt dom i vores favør, hvis dommeren finder kravet rimeligt.

Nicolaj, hvor foregår retsmøderne geografisk? Baseret på din lokation eller retskredsen hvor tyvene har base?

I sagsøgtes retskreds, men i en småsag kan retsmøderne heldigvis klares over telefonen (man kan også vælge at møde op fysisk).

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Så kom der endnu en dom: 50.000 kroner + procesrente + sagsomkostninger Big Smile

Jeg sidder ikke lige med papirerne fra retten, men giver flere detaljer i næste uge...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15008
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolaj Thomasen:

Så kom der endnu en dom: 50.000 kroner + procesrente + sagsomkostninger Big Smile

Jeg sidder ikke lige med papirerne fra retten, men giver flere detaljer i næste uge...

Tillykke eller hva man nu siger... Nu må folk snart vågne op, når der begynder at falde alle disse domme, som giver copyright ejer ret i misbruget. Eller også er dette blot begyndelsen på en masse nye sager, fordi krænkede får øjnene op for, at de faktisk kan få en godtgørelse!

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:38

Well done !!!

/Henrik

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:45

Nicolaj Thomasen:

Skønt at læse/se, at der er retfærdighed til, Nicolaj. I hvert fald hvis det drejer sig om danske sider. Love it!

Set ud fra min egen situation, tænker jeg dog: hvad f***** gør man, hvis man ejer en amerikansk side og et eller andet fjols i England, Tyskland, eller et hvilket som helst andet land, rent faktisk stjæler ens tekster. Det er godt nok ikke helt så ligetil at retsforfølge dem udenfor Danmarks grænser :-(.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 8 ud af 8 (78 indlæg)