Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette et superfedt tilbud ?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Siden mangler stort set alt for at sælge på nettet, tekst uden noget grafik (CTA) sælger kun meget lidt.

Hvad med at du lavede en gratis e-bog med dine bedste salgstricks? Download den gratis og bliv tilmeldt til dit nyhedsbrev. I bogen nævner du naturligvis dine kurser og reklamerer med alt det ekstra man får med på dine kurser.

Ved at dele ud af sin viden ganske gratis får man langt mere troværdighed og får bygget noget personlig branding op. Det bedste eksempel jeg kan nævne indenfor dit område er en supersælger som nogle gange skriver her på Amino, som flere gange har skrevet ting om salg der giver så god mening at jeg har citeret hans skriverier og sendt rundt til dem jeg ved der kæmper med at sælge.

Pga. den viden han har givet mig gratis, står han nu i mit hoved som supersælgeren, der bare ved hvad han laver, og jeg har nok minimum givet hans navn til ti af vores kunder som fortalte de havde overvejet kurser i salg. Mit indtryk af ham og dem jeg har henvist til ham, er alt sammen pga. de gratis SUPER råd han er kommet med omkring salg.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:26

Mit produkt er væsentligt bedre end en e-bog- thomas frost.

Hvorfor laver du ikke selv en e-bog???

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:35

flemming.dk:
Mit produkt er væsentligt bedre end en e-bog- thomas frost.

Men det er jo lige gyldigt hvis ingen ved det. E-bogen er jo netop for at du kan få opmærksomhed på dit gode produkt, og sælge mere.

flemming.dk:
Hvorfor laver du ikke selv en e-bog???

Hvis jeg havde tid og gerne ville sælge mere, så er den metode jeg lige har beskrevet også noget af det første jeg ville gå i gang med, men vores flaskehals er pt. vores udviklingsteam som vi er ved at udvide, men det er bestemt en metode jeg ville bruge selv (sammen med SEO), hvis jeg havde ekstra tid og en ydelse at sælge.

Jeg har selv brugt den med at dele ud af viden, bare indenfor SEO, og ved at dele ud af de bedste tricks og give masser af gode råd, har jeg faktisk fået en del kunder. Det skal siges at det første meget lange stykke tid giver det intet, men langsomt begynder den tid man har investeret virkelig at komme ind igen.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)