Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger samarbejdspartner i rengøringsbranchen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver lige en gang til. Har for et par mdr. siden postet noget lignende, men fandt desværre ikke en løsning.

Jeg har en mindre velfungerende rengøringsvirksomhed. Som alle i branchen vil vide, så er det til tider hårdt at drive en sådan biks selv.
Hvis her er en, som selv har en mindre rengøringsvirksomhed, og som ønsker et samarbejde - både hvad angår aflastning, udveksling af erfaringer, evt. samkøb af materialer mv., så kontakt mig.

Mvh Simon Faaborg

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Globus Vask Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Jeg kan ikke hjælpe med drift eller samkøb, men måske alligevel spytte lidt økonomi i forretningen. Hvis du tager dig af erhvervsrengøring vil dine kunder formentlig have behov for vores produkter: Måtter og håndklæder mm.

Jeg vil godt tilbyde dig (og alle andre rengøringsfirmaer på amino) en provision for at sælge en 1) måtteløsning 2) håndklæder/håndklædeautomater til toiletterne + 3) viskestykker til køkkenet + 4) beklædning til virksomheden.

Besøg vores hjemmeside for yderligere info, og send en mail/PM hvis det kunne have din/jeres interesse

Mvh

www.globusmaatter.dk eller www.måtteservice.dk

Vask og udlejning af linned, beklædning og måtteservice til private og offentlige virksomheder

Globus Vask & Måtter

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)