Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksportører fra tyrkiet!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Gram
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 39
Fra  Beltby.dk Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er!

Jeg står her i DK, og vil have nogle vare fra tyrkiet, det er nogle vare som jeg har taget med hjem fra tyrkiet efter en rejse, og har nu besluttet mig for at det er noget jeg vil sælge i danmark!

Jeg er helt ny til at det her med import af vare uden for EU, eller idet hele taget import!

Mit spørgsmål er, hvordan finder jeg nemmest det firma der producere disse produkter, da jeg købte produktet var det i en butik, og regner med at disse butikker har nogle leverandører, er der nogen der ved hvordan man finder disse leverandøre?

Jeg kan afslører så meget at det er inden for tøj branchen, og inden for det område man vil kalde "Tilbehør til mande tøj" 

Tak på forhånd! 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46625
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

først og fremmest kan du vel kontakte den tyrkiske ambassade i danmark - bede om handelsafdelingen og give dem et billede af det du vil importere

Dernæst skal du ha en virksomhed, med CVR og du skal ha IMPORTØRREGISTRERING - se linket. Du kan i samme blog trykke på de forskellige måneder og se lidt om moms og skat, for der er jo lidt som skal på plads for at drive en virksomhed. Held og lykke med projektet - Tyrkiet er generelt god kvalitet i beklædning og ret nemme at ha med at gøre

venligst

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)