Men brug browserstack.com til at teste med. Som det bliver nævnt bør du selv kunne teste dem, hvis du har som ambition at sælge den løsning.
Jeg er da ked af at høre at det ikke fungerer på din HTC med Android 2.2 Jeg tror det javascript jeg har lagt ind gælder fra version 2.3 og frem.
Jeg prøver lige at teste i nogle af de værktøjer I har nævnt. I øjeblikket ved jeg ikke om det er noget jeg kommer til at tilbyde i min virksomhed, men jeg er da på vej i den rigtige retning, hvis man skal lytte til folket: VI VIL HAVE RESPONSIVE WEBDESIGN :-)
Så må vi se om jeg snart kan levere varen, så den virker i alle tænkelige systemer og versioner.
/Jens
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
I firefox med Firebug kan man også vælge opløsning, om den skal være stående, liggende og alt hvad du skal bruge for selv at teste det responsive design...
Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk
Mit site ser forøvrigt fint ud i alle størrelser derinde i responsive web design testing tool :-)
Jeg vil anbefale alle at bruge det fra nu af, tak for det.
Det tool har ingen nævneværdig værdi, udover et pænt overblik. Det er bare iframes i forskellige størrelser, samme effekt du får ved bare at ændre størrelsen på browservinduet.
Det tool har ingen nævneværdig værdi, udover et pænt overblik.
Det var vist også formålet med det gratis tool. Så uden nævneværdi værdi vil jeg da ikke kalde det.
Ægte Responsive Design spørger efter min mening ikke til client agent. Et reponsivt design er let læselig og let navigation med et minimum af resizing, panorering og scroll på tværs af et bredt udvalg af enheder.
Som iværksætter behøver man da ikke et købeprodukt med månedligt abonnementsbetaling som browserstack.com til at teste, om et givent webdesign ser ordentligt ud i forskellige skærmstørrelser.
Det er rigtigt, at man kan "bare" ændre browservinduets størrelse. Men den anbefalede gratis test-side gør det ensartet hver gang - gratis. :)
Mads Mogenshøj:
Det er bare iframes i forskellige størrelser
Ja, det er ret enkelt og ligetil. Men det behøver det jo ikke blive værdiløs af.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Det er heller ikke min pointe at det er værdiløst. Min pointe er, at bare fordi det ser pænt ud på den side, betyder det ikke at ens responsive design fungerer på tværs af browsere og mobil enheder.
Det værktøj er fint til at vise noget frem for andre. Men hvis man har som ambition at sælge det man laver, er det ikke nok at det er pænt i nyeste version af chrome i forskellige størrelser, når det også skal virke på ældre mobil telefoner og internet explorer. Og det hjælper det værktøj ikke med.
Vi kan godt blive enige om, at responsive design ikke bør være afhængigt af klienten det bliver vist i. Det er bare ikke virkeligheden (endnu), hvor især IE versioner og ældre Android versioner giver problemer og derfor bør testes (gennem f.eks. browserstack).