Jeg syntes også det ville virke lidt dumt at gå ind i den nærmeste computer butik og spørge om de vil udlevere deres levendør liste til mig, en ny potentiel konkurrent. Har i evt. nogle leverandører i kan anbefale inden for området? Med venlig hilsen Claus. |
leverandør af it hardware?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Hvis jeg skal anbefale dig nogen vil jeg sige DCS, Data Team og Inter-Data. Hvis jeg skal fraråde nogen, så må det være Actebis og Conta Datasystemer. Valget afhænger dog meget af hvilke produkter du vil forhandle, samt om du søger bestemte producenter. |
Tak Sune, ihvertfald nogle brugbare informationer jeg vil kigge lidt nærmere på, og ja jeg regnede også med at det bedst kunne betale sig at handle ved danske distributører. |
Hej Claus. Sune har ret i at du skal blive oprettet som forhandler hos nogle af de computer grossister der er i Danmark, jeg har selv importeret IT produkter ect fra Østen tidligere og har du ikke en hel kæde, bliver det for meget du skal have hjem og det kan heller ikke betale sig fordi priserne på IT produkter i Danmark er så langt nede i forvejen, på grund af den hårde konkurrence. Så, hiv fat i nogle af de grossister Sune skrev til dig, så er du godt igang. Good luck! |
Hilsen,
Claus Ovesen
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)