Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

leverandør af it hardware?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle amino brugere Jeg er forholdsvis ny her, eller dvs. har været herinde og kigge ofte, men nok om det. Jeg har altid gået med en iværksætter drøm om at starte min egen computer forretning (ikke Internet baseret men en fysisk placeret forretning). Mest med speciale i at reparer computere og skifte dele etc. Nu er mit spørgsmål så, hvordan skal jeg gribe det an med at skaffe leverandør af computer komponenter? - Jeg har før prøvet at skaffe en mindre forsendelse hjem gennem en aftale via alibaba.com men syntes det virker som om der er mange fuskere imellem.

Jeg syntes også det ville virke lidt dumt at gå ind i den nærmeste computer butik og spørge om de vil udlevere deres levendør liste til mig, en ny potentiel konkurrent. Har i evt. nogle leverandører i kan anbefale inden for området?

Med venlig hilsen Claus.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 23:10
Jeg tror du skal holde dig til danske distributører/grossister, fremfor at satse på at lave enkelte handler over en side som alibaba. Bestiller du store partier hjem og er prisen alfa omega, så er det dog sjældent det bedste at handle her hjemme. For at finde danske distributører kan du bl.a. søge efter et mærke i CRN's distributørvejviser.

Hvis jeg skal anbefale dig nogen vil jeg sige DCS, Data Team og Inter-Data. Hvis jeg skal fraråde nogen, så må det være Actebis og Conta Datasystemer. Valget afhænger dog meget af hvilke produkter du vil forhandle, samt om du søger bestemte producenter.
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:37

Tak Sune, ihvertfald nogle brugbare informationer jeg vil kigge lidt nærmere på, og ja jeg regnede også med at det bedst kunne betale sig at handle ved danske distributører.

Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 23:39

Hej Claus.

Sune har ret i at du skal blive oprettet som forhandler hos nogle af de computer grossister der er i Danmark, jeg har selv importeret IT produkter ect fra Østen tidligere og har du ikke en hel kæde, bliver det for meget du skal have hjem og det kan heller ikke betale sig fordi priserne på IT produkter i Danmark er så langt nede i forvejen, på grund af den hårde konkurrence.

Så, hiv fat i nogle af de grossister Sune skrev til dig, så er du godt igang.

Good luck!

Hilsen, Claus Ovesen
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)