Meget kort. Jeg har super travlt for tiden, og fokuserer udelukkende på store sider. Derefter bliver jeg nød til at sælge mine små sider fra, og få nogle partnere ind over på dem der ikke kan sælges. Har blandt andet denne side der ligger #1 på et søgeterm der har ca. 2200 søgninger om måneden. Lige pt. er der blot et standard Twenty Eleven kedeligt theme på med noget tekst, også har jeg linkbuilded til den. Jeg har en adsense blok pt., og den giver 5 kroner om dagen. Din opgave bliver: Få siden til at tjene mere end 5 kroner om dagen Implenter Google Analytics(Jeg skal ikke have den på min) Du får 50% profit af alt den tjener over 150 kroner om måneden. Dette betyder at du tjener så meget om måneden på den: (Månedlig indkomst - 150 kroner) / 2 = Din indtjening. Denne rette person kan vel fordoble nuværende indtjening et par gange. Finder du potentiale i siden skal du være velkommen til at skrive en besked. URL gives kun over PM, og ikke i tråd og derudover kun til interesserede kanditater. |
Siden er bygget op om en produkt type. Altså skal den bare fungerer som springbræt direkte til en anden shop. Forestiller mig man kan lave nogle anbefalinger, og guide den besøgende til at foretage "det rigtige køb" af dette produkt.