Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bachelor projekt - kunne godt bruge en hånd eller 2 :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

jeg er forholdsvis ny her, og håber lidt på at der er nogle der vil deltage i den her "diskussion" og samtidigt give en hånd til mit bachelor-projekt, som jeg er i gang med på nuværende tidspunkt.

Jeg skriver om outbound markedet i en call center virksomhed, med fokus på telemarketing

når en virksomhed skal kontrakt forhandle med en given kunde omkring en opgave, forhandles der på 3 forskellige niveauer. fast afregningsmetode, Split afregningsmetode og CPO. hvor forskellen ligger i en økonomisk risici for enten den ene part eller begge parter.

Problemet er at forhandlingsmagten på outbound marked er hos kunden pga det meget fragmenteret marked. således at der næsten udelukkende konkurreres på pris. 

jeg vil finde ud af hvordan man kan "presse" kunden i en mere balanceret afregningsmetode. således at begge parter har del i den økonomiske gevinst eller tab. - og det er det jeg søger hjælp til :)

jeg forestiller mig lidt at kigge på forhandlingsmagten (porters) og/eller hvordan der kan pris fastsættes udefra de forskellige afregningsmetode (men det tror jeg ikke er løsningen).

hvis der er spørgsmål til ovenstående, spørg venligst løs :}

Mvh MIG

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)