Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du brug for en frisk ung fyr på sjælland??

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej da jeg pt står arbejdsløs står jeg og mangler et arbejde har truckkort og kørekort til alm bil og ejen bil her kommer der lidt om mig og en udtalelse fra mit sidste arbejde er stort ligeglad hvad jeg laver bare jeg har det godt på arbejdet og har en løn gerne med pension men ikke nødvendigt :D

Mit navn er Lars Olsen jeg er 26 år og bor i Bagsværd med min kæreste og vores fælles barn.

Jeg har 10 klasse og derefter har jeg arbejdet.

Har arbejde i firmaet Bøgeskov Lagerhotel hvor jeg var i ca.2 år som lagermedarbejder og kørte ud til kunder.

Så har jeg arbejde i et firma Aktiv 3 i knap 1 år som ejendomsservicemedarbejder. Mit sidste arbejde var i firmaet Komdis Flex som chauffør indtil denne virksomheds drift blev solgt fra oktober 2012

Jeg har Truck kort og alm kørerkort.

Jeg er møde stabil og en meget flexibel kollega, der er positiv, glad og god til at samarbejde og gå på kompromis.

Udtalelse om Lars Olsen. Albertslund d. 28. december 2012

Jeg har haft fornøjelsen af at være chef for Lars i omkring 1,5 år, hvor Lars har virket som chauffør hos Komdis Flex ApS, indtil denne virksomheds drift blev solgt fra.

I den periode hvor jeg har haft fornøjelsen af at arbejde sammen med Lars, har han altid været til at stole på, og blev der sagt ja til en opgave blev den også løst.

I virket som chauffør har Lars arbejdet med sortering, registrering, transport og indsamling af fragt af forskellig type. Og både under arbejdet på lageret og i det egentlige fragtarbejde, har jeg ikke haft noget at indvende vedr. kvalitet, ydelse og velvillighed i at deltage i arbejdet.

Lars er en stabil medarbejder, og har været en stort aktiv for virksomheden i den periode jeg har stået for driftsledelsen.

For yderlig information, kan jeg kontaktes på

40 76 47 46.

Med venlig hilsen

Ole D. Nielsen

Tidligere Driftschef Komdis ApS.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)