Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lageret skal tømmes ;)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Da vi har fået fyldt lageret op med SMS'er har vi valgt at sælge ud af dem. Vi giver derfor dobbelt op på alle optankninger i en uge.

Dvs. køber du SMS'er for 100 kr så sætter vi SMS'er ind på din konto for 200 kr.

Dette tilbud gælder fra torsdag d. 16/8 2007 kl. 00:01 til onsdag d. 22/8 2007 kl. 23:59

Tilmeld dig idag på www.tigernet.dk inden naboen gør det....

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 12:02

Lidt kommentarer:

1) Det er for mange reklamer! Sats på din forretning i stedet for alle de reklamer. Slet mindst dem som er lige over menuen eller fjern dem når man som kunde er logget ind!

2) Hvordan kan man ændre sit kodeord?

3) Er det korrekt at der kan købes SMSer for 10 øre lige nu?

4) Skriv i points-oversigten hvem man har sendt til og evt. link til selve beskeden man har skrevet.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:19

1) Reklamerne er dem der gør det billigt (vil gerne kunne give gratis sms'er men det koster)

2) Den funktion kommer

3) Ja... frem til onsdag kl 23:59 lægger jeg det samme beløb i, således at de beskeder du køber indtil onsdag koster 10 øre. Du kan sagtens købe for 500 kr beskeder nu. Så får du beskeder for ialt 1000 kr. De skal ikke være brugt inden en uge ;)

4) Alle beskeder gemmes så den funktion kommer også ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)