Jeg er blevet kontaktet af en sælger fra en SEO virksomhed som vil sælge mig "minisider" som vil kunne få mig på side 1 i Google på få dage/uger. Som jeg forstår det, er det en slags kopi af vores egen side. Er det rigtigt forstået? Jeg forstår ikke rigtig konceptet - for det må da være bedre at orginal siden er SEO optimeret. |
SEO Minisider - hvordan fungerer det?
- 1
Med andre ord, du har ret - fokuser på optimeringen af dit eget site :-) |
Hej Gilpa, Jeg rettede din overskrift, da der stod "minister" og det er ikke det, du omtaler her? Jeg ved ikke, hvad der er rigtigt, så du må sige til, hvis din overskrift skal rettes til igen. Mvh Flemming |
De har ikke bare en tidsmaskine som Mikkel siger, de har også en deal med Google kan jeg se :-) Brug tiden på egen side som Mikkel også siger - Og hold dig væk fra det firma du er blevet kontaktet af :-) |
Hej John TAK :-) Det gik da vist lidt stærkt. Minisider er de rigtige. Tror min iPad selv har rettet ordet ;-) |
Som du nok kan fornemme på de lidt sarkastiske svar du har fået, så skal du holde dig væk fra det firma. Man kan som SEO firma/konsulent ikke love placeringer - hvad man derimod kan love, er at gøre sit bedste! :-) |
Long time, no hear, Mikkel Hyggeligt at høre fra dig igen. Hvad skyldes æren? |
Der står stadig Minister på min forside - bare til info :) |
Rettelse, det er fikset nu! Fortsat god aften. |