Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk for iværksættere i Roskilde

Side 3 ud af 10 (96 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Merkur Service Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan også godt lide ideen og er frisk på den. Vil dog forslå man ligger det om aften. Kl. 9.00 griber for meget ind i arbejdsdagen.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Torben Søndergaard:
Min tanke var at mødes én gang månedligt om mandagen kl. 09.00 i Roskilde, og hvis vi er minimum 15 personer kan vi for 100,- kroner få brunch med kaffe/juice på Store Børs ved havnen i Roskilde.

Hej Torben

Det begynder at lyde lidt mere som en hyggeklub... Det lyder også hyggeligt, men jeg er benhårdt spændt for rent tidsmæssigt, så med mindre der er en form for dagsorden - struktureret indhold eller andet, så frygter jeg at det hurtigt går hen og blive en masse småsnak om ligegyldigheder.... Det har jeg ikke rigtig tid til i en allerede hårdt presset hverdag...

Hilsen Morten

Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 76
Fra  Araghoune Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

count me in

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:
så med mindre der er en form for dagsorden - struktureret indhold eller andet,

Tidpunktet er fint med mig, og jeg regner med at jeg kommer. Det behøver ikke være min. 15 personer i den første omgang efter min mening. Hvis mødet går godt, kommer der naturligt flere og flere. 

Ligesom Morten har skrevet, er jeg helt enig, at der skal være en dagsorden. 

Mvh, Anne

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også fortsat gerne deltage, dog kan jeg ikke mandag d. 13 maj - men jeg synes bare du skal sætte tid og dato - evt en fast dag om måneden, så vi kan beregne det ind og prioritere det i vores kalender. Det er umuligt at sætte en tid og dato der passer alle, men så må vi deltage når vi kan.

Og 100 kroner for en brunch er billigt :-) Ærgerligt jeg ikke kan første gang, men jeg vil prioritere det fremover hvis du beslutter en fast dag om måneden.

Dog synes jeg "hardworker" er lige ambitiøs nok når du foreslår kl. 7 om morgenen :-)

Du har vist ikke børn :-)

Mange hilsner fra May-Britt

 

 

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 177
Fra  BumblebeeBusiness Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Tak for alle de positive tilkendegivelser !

Vi skal starte et sted, og så kan det være vi undervejs ændrer i konceptet...men første Netværksmøde finder sted fredag den 17. maj 2013 på Store Børs, Havnevej 43, Roskilde kl. 09.00 - 11.00.

Her kan vi for en 20,- få kaffe, og så kan vi senerehen beslutte om vi skal opskalere konceptet til at indeholde morgenmad.

Jeg håber at se rigtig mange af Jer.

Venlig hilsen

Torben Søndergaard

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er med , selv om det er langt oppe af dagen man skal møde :-)

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg regner også med at komme :)

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er med på den. Jeg synes det er en rigtig god ide.

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 158
Fra  ROSKILDE DYBDEMASSAGE Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en rigtig god ide. Men mener du nu fredag d.17 9-11 eller mandag d. 13 9-11 ?

Det kunne være en god ide at oprette en gruppe herinde på Amino. Den kan meget passende hedde Roskilde gruppen eller Roskilde iværksættere.

Men jeg vil i hvert fald dukke op enten fredag eller mandag. Meld lige ud hvilken dag du mener. Ellers godt initiativ.

Vil foreslå at vi første gang laver en fælles præsentationsrunde, hvor folk også kan sige, hvad de især godt kunne tænke sig at gruppen skal bruges til for hver enkel af os.

Effektfuld og behagelig massage.  Få 20% aminorabat !

 

Side 3 ud af 10 (96 indlæg)