Hej folkens Jeg søger nogen med erfaring i at have et partnerskab med youtube til at kunne besvare et spørgsmål. Da youtude åbnede deres .dk side og dermed åbnede for muligheden for at indgå et partnerskab, som bla muliggøre at man kan lade dem annoncere på eller/og ved siden af en uploadede materiale, så man derved kunne få en indtægt på at have ting på youtube – ja så tænkte jeg straks at det ville jeg være med på og jeg ansøgte om at blive partner og åbnede en Adsense konto som er påkrævet. Her efter så det jo så ud til at man bare skulle vælge hvilke af ens videoer jeg vil lade dem reklamere på og nu er det en del uger siden at jeg markerede dem og intet er sket. Jeg har gennemlæst youtube’s ’hjælp’, men jeg har ikke kunne finde noget som kunne hjælpe mig. Så hvis der er nogle der er blevet partner hvor det virker, så ville det være en stor hjælp, hvis i ville dele hvordan i gjorde, så jeg kan sammenligne om jeg har glemt/overset noget eller om det bare er fordi youtube arbejder meget langsomt? - hvis nogle ligger inde med andre gode ting at vide om partnerskab med youtube, så tilføj endelig også dette. P.D www.proVERBUM.dk |
Youtube.dk partnerskab
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)