Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dandomain?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

er der nogen herinde der har erfaring med at benytte Dandomain til deres webshop?

 

Henriette

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

www.sliknet.dk

snart 5 år - det er helt ok når man ikke interesseret sig for det tekniske.

Nemt og hurtigt igang, men med de begrænsninger det giver ifht. et åbent system.

 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et par kunder der bruger Dandomain.

Men hvad er dit spørgsmål i forbindelse med deres løsning? ;)

Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg er interesseret I andres erfaringer med at bruge Dandomain. Vi vil gerne have en "nem" løsning til vores eventuelle webbutik.

Vi er interesseret I en pakke løsning, hvor vi selvfølgelig skal være med ind over design.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah, derfor :)

Jamen Dandomain er nem på nogle områder, du skal blot være opmærksom på de månedlige omkostninger, der i hvert fald for nogle af mine kunder ligger i omegnen af 1000. ( <- rettelse der skulle have stået 1000,- )

Yderligere skal du være opmærksom på, at Dandomain ikke er såkaldt "open source".

Samtidig skal du også tænke på, at når du bestiller en shop så er der et meget skrabet standarddesign, der skal optimeres og hvis du ikke selv er i stand til det, så skal du ikke forvente det er den billigste løsning at få redesignet.

Ellers er det skam fint på mange områder, men det kan altså ikke mere end f.eks. Magento tvært imod :)

Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

hvordan er sikkerheden ved denne løsning, kan du fortælle mere om det?

er det den løsning som linket går ind på, som er den man kan få for 3495,-?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henriette,
Sikkerheden ved Dandomain er vel som alt andet -  nu er jeg ikke helt sikker på hvad du mener med sikkerhed? Tænker du hackerangreb, sikkerhed for brugeren eller noget helt 3.?

Ja, det er en Magentoløsning vi leverer lige nu til 3.495,- komplet designet.

Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg tænker nok mest på kunderne, beskyttelse af persondata mm. Men selvfølgelig også beskyttelse mod hackere..

 

Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

hvis jeg klikker på magento linket, så kommer jeg direkte ind til det product som koster 12995,-. Så mit spørgsmål er jo om det er det product I vil sælge til 3495,-?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

ny bliver alle data jo sendt krypteret i betalingsløsninger, så det skal du ikke være nervøs for i hverken det ene eller det andet system.

Omkring hackerangreb så kan man jo aldrig sikre sig 100% på nogle sider, men uanset om en shop bliver hacket, så får hackeren meget svært ved at finde oplysninger om kreditkort, da disse ligger et andet sted - hos den betalingsgateway der benyttes.

Jeg håber ikke svaret blev for avanceret :)

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)