Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges. Side der tjener 40k pr måned haves

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg søger en seriøs investor som kunne tænke sig at købe en andel af min side. Jeg er allerede i luften, og har et månedligt overskud på ca 40.000,-  Der er god historik, og kraftig vækst.

Jeg søger en passiv investor der blot ønsker at få et månedligt afkast af dette overskud passende til den procent ejerskab investor har i siden. Grunden til at jeg søger en investor er fordi jeg står og skal have lavet en større og ret omkostningsfuld opdatering af det software min service er baseret på. Jeg vil selv smide flere penge i dette end jeg allerede har, men det rækker desværre ikke helt.

Investeringen jeg søger er på 60.000,-

Hvis du ikke har disse penge, og ikke er klar til at smide dem ind som en investering. Så lad venligst være med at skrive til mig. Jeg leder efter en seriøs partner.

Da der er tale om noget som er stabilt indtægtsgivende og i vækst, så mener jeg dette kan være en rigtig god investering til den som ønsker sig en passiv indtægt med hurtig mulighed for break-even.

Jeg er enda villig til at lave en exit klausul hvor jeg giver dig muligheden for at sælge din andel tilbage til mig med et minimumsafkast på 35% efter 3 måneder. På denne måde så kan du trække dig ud med ok gevinst hvis du ikke mener vores kemi spiller, eller du på anden måde fortryder din investering.

Jeg vil ikke svare på spørgsmål om min side i denne tråd. Men giver gerne mere info hvis du sender mig en privat besked her på amino. Skriv lige hvad du hedder, og hvad du laver. Det giver mig muligheden for at frasorterer de useriøse som bare vil se giraffen og evt lave en konkurrent.

Send din email med i privatbesked

mvh

netgeek

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:38

Jeg ville vente 1,5 mdr. med at lave opdateringen  hvis det havde været mig, så er pengene der jo åbenbart ?

Tilmeldt 9. Apr 13
Skrevet kl. 19:41

Johnny Nielsen:

Jeg ville vente 1,5 mdr. med at lave opdateringen  hvis det havde været mig, så er pengene der jo åbenbart ?

Ja det er rigtigt. Hvis opdateringen kun havde kostet 60k. Den koster dog en del mere, og de 60 er blot hvad jeg mangler ud over de penge jeg har, og dem jeg tjener.

Problemet er at den kraftige vækst gør at jeg ikke kan vente alt for længe med at lave en opdatering. Jeg er simpelthen nød til at lave en opgradering i takt med en stigende brug af servicen.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:45

Det lyder lidt mærkeligt at du ikke kan vente et par måneder. En anden mulighed er at låne i banken. Hvis der er så meget vækst som du siger der er, vil der jo ikke gå særlig lang tid før du betaler det du låner tilbage igen :)

Fortsat god dag.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 9. Apr 13
Skrevet kl. 19:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Det lyder lidt mærkeligt at du ikke kan vente et par måneder. En anden mulighed er at låne i banken. Hvis der er så meget vækst som du siger der er, vil der jo ikke gå særlig lang tid før du betaler det du låner tilbage igen :)

Fortsat god dag.

Nu er det det sådan at når noget vokser, så kræver det opdateringer, og hvis de ikke kommer så kollapser det. På samme måde som hvis amino lige pludselig fik 5 millioner besøg om dagen, så kunne de nok ikke vente et par måneder med at skifte til en større server og hurtigere forbindelse. Nu modtager jeg ikke 5 millioner besøg om dagen, men jeg vokser, og jeg er nød til at følge med.

jeg søger ikke efter gode råd til hvor jeg evt kan finde pengene. Jeg søger en investor.

Ellers tak, og i lige måde.

Tilmeldt 9. Apr 13
Skrevet kl. 11:43

Jeg har fået en håndfuld seriøse kontakter, og vil genre sige tak til amino for at være sådan et fantastisk sted. Ikke mange andre sider hvor man så hurtigt kan finde hvad man søger.

Der er dog ikke lukket en aftale, og hvis der er flere derude som tænkte dette er noget for dem. Så vil jeg stadig meget gerne høre fra jer.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)