Hej jeg søger en seriøs investor som kunne tænke sig at købe en andel af min side. Jeg er allerede i luften, og har et månedligt overskud på ca 40.000,- Der er god historik, og kraftig vækst. Jeg søger en passiv investor der blot ønsker at få et månedligt afkast af dette overskud passende til den procent ejerskab investor har i siden. Grunden til at jeg søger en investor er fordi jeg står og skal have lavet en større og ret omkostningsfuld opdatering af det software min service er baseret på. Jeg vil selv smide flere penge i dette end jeg allerede har, men det rækker desværre ikke helt. Investeringen jeg søger er på 60.000,- Hvis du ikke har disse penge, og ikke er klar til at smide dem ind som en investering. Så lad venligst være med at skrive til mig. Jeg leder efter en seriøs partner. Da der er tale om noget som er stabilt indtægtsgivende og i vækst, så mener jeg dette kan være en rigtig god investering til den som ønsker sig en passiv indtægt med hurtig mulighed for break-even. Jeg er enda villig til at lave en exit klausul hvor jeg giver dig muligheden for at sælge din andel tilbage til mig med et minimumsafkast på 35% efter 3 måneder. På denne måde så kan du trække dig ud med ok gevinst hvis du ikke mener vores kemi spiller, eller du på anden måde fortryder din investering. Jeg vil ikke svare på spørgsmål om min side i denne tråd. Men giver gerne mere info hvis du sender mig en privat besked her på amino. Skriv lige hvad du hedder, og hvad du laver. Det giver mig muligheden for at frasorterer de useriøse som bare vil se giraffen og evt lave en konkurrent. Send din email med i privatbesked mvh netgeek |
Jeg ville vente 1,5 mdr. med at lave opdateringen hvis det havde været mig, så er pengene der jo åbenbart ?