Hej Amino'er, Jeg er en ung fyr, der netop er fyldt 18 år. Jeg har længe gået med tanke om, at jeg vil til at i gang med mit eget. Lysten er stor, og det samme er gåpåmodet. Dertil kommer dog, at jeg er i tvivl om, hvilken retning jeg skal vælge. Længe har jeg været overbevist om, at jeg vil ud at handle med aktier, selvom jeg endnu ikke har den store viden inden for området. Jeg er dog parat til at sætte mig ind i dette. En anden vej kunne være iværksætter. Tanken om at have sit eget tiltaler mig virkelig. Jeg står dog uden idé, ikke verdens største budget og minimal erfaring inden for området. Så derfor ville jeg høre jeres råd. Bør jeg gå iværksætter- eller aktievejen? Hvad ville være det mest "optimale"? Mvh |
Hej Glinvad
Fedt du går med lysten og tankerne på iværksætteri.
Det gælder om at finde den rette idé og så brænde for den.
Man skal ikke bare starte noget op for at starte op.
Aktiehandel kan jeg ikke anbefale dig. Der er en stor risiko.
Hvis du vil læse om hvordan andre har startet op og hvilke udfordringer de har haft med deres virksomheder og få gode råd så kan du tilmelde dig www.startopmagasinet.dk
Så er du sikker på at være godt klædt på og have mulighed for at manøvrere udenom de samme udfordringer ;-)
Jeg vil helt klart anbefale dig at gå iværksættervejen, men kun hvis du brænder for det.
En idé kan jo hurtig opstå. Måske du finder inspiration ;-)
De Bedste Hilsner
Ronni