Hej Glinvad. Grunden til at der nok ikke er sket så meget ved min webshop, er at jeg har været utrolig længe under opstart, jeg har desværre haft mange andre ting at se til, som skole, min fritidsinteresse; programmering, og diverse fritidsaktiviteter. Desuden brugte jeg utrolig lang tid, lige efter opstarten af min webshop, på at programmere og dermed føre min anden side (vilduhelst) ud i livet. En faktor som har haft stor betydning for den langsomme udvikling, har været manglen på kapital - men heldigvis har jeg for ikke så lang tid fået et job, så nu er der begyndt at ske en rivende udvikling i webshoppen. For eksempel har jeg lige haft en trade agent hyret, til at finde nye leverandører, og skabe grundfundamentet for et samarbejde med disse, og inden for den næste uge, får jeg et helt nyt design til webshoppen. Jeg har desuden også et varelager med en værdi på omkring 10.000 kr. Så der burde forhåbentlig snart komme en masse salg, så det bliver endnu sjovere at drive webshop. Du er forresten mere end velkommen til at kontakte mig såfremt du har spørgsmål, eller mangler en at sparre med. EDIT: Skal forresten lige nævne at jeg kan skaffe dig kontakt til den host jeg benytter, de er super billige og udøver en suveræn support. Jeg har f.eks. ejeren af firmaet på skype, og kan praktisk talt spørge ham om alle spørgsmål angående webshoppen eller iværksætteri generelt. Jeg giver 111,25 kr. om måneden for at have begge mine websider kørende, og når du opretter en shop igennem dem, kan du benytte et af de themes som de har rettighederne til at bruge. Min webshops nuværende design, er et af disse themes. Venlig hilsen, |
Bare lige en lille sidebemærkning - man KAN godt blive iværksætter uden at starte en webshop eller arbejde med affiliate :-)
Det er sådan lidt et svar der kommer pr. automatik, vil du være iværksætter kan du enten vælge mellem at starte en webshop, eller lave nogle affiliate sider. Men der findes andre muligheder. Tænk bredt, og lad dig evt. inspirere af nogle virksomheder du finder interessante.
Mvh Carsten