Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsikring på varebil på papegøjeplader som er indregistreret privat

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 17. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt en Peugeot Boxer Van L2H2 på papegøjeplader som er indregistreret privat.

Jeg har problemer med forsikringsselskaberne, som kun vil forsikre den private kørsel og ikke den kørsel jeg foretager mig for 2 forskellige firmaer (hvor jeg får kilometergodtgørsel).

Er der nogen der har oplevet noget tilsvarende og har fundet en løsning derpå?

Mvh Martin, SPORTI

Tilmeldt 9. Nov 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin, hvad blev din løsning? Står i samme situation. Bh Lasse
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

man må håbe han løste det - det var i 2013 han havde problemet men - det er jo normalt blot en privat ejet papegøjepladebil, som man bruger i enkeltmandsvirksomhed - Bruger man den som ansat - ejet privat - i andres selskaber til at køre for disse mod kørepenge, så tør jeg ikke sige, om selskaberne ikke vil forsikre den del, men ejes den privat og, som normalt, alene bruges i personlig virksomhed, så har jeg endnu ikke set forsikringer nægte, det er jo standarden med papegøjepladebil, og ikke anvendelse som ansat i andres selskaber mig bekendt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 17. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse. 

Jeg fik skiftet til et forsikringsselskab der kunne håndtere det - det er dog syv år siden og kan ikke huske til hvem. De sidste tre år har bilen været forsikret hos Gartnernes Forsikring. Men bilen er lige blevet afhændet efter 7 års tro tjeneste og en masse kilometerpenge ;-)

Fik også tegnet en erhvervsforsikring på mit udstyr under transport, så på den måde blev jeg dækket godt ind. Det var hos Alm Brand men dem kan jeg på det kraftigste IKKE anbefale. De bondefanger dig i fem år med en erhvervsforsikring og glemmer lige at nævne, at du kan tagne for en kortere periode. Og så kunne de lige pludselig ikke huske hvad de havde sagt.  Undskyld - havde lige noget foragt overfor forsikringsselskaber jeg skulle af med... :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)