Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til spændende internetprojekt

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 15:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en idé, en forretningsplan og budgetter på vej, til et spændende verdensomspændende internetprojekt, hvortil jeg har behov for en ligeværdig partner. Projektet bliver ikke beskrevet her i detaljer, men kort fortalt, så er det en internetportal der vil være repræsenteret i alle storbyer i verden, med en forventet omsætning på et tocifret millionbeløb pr. år, over tid.

Hvis du skal være min partner (i København), så er du måske i dag ansat og arbejder med internetudvikling, måske som udvikler/arkitekt, du har måske din egen forretning med internetudvikling eller er måske er du mellem jobs. Det vigtigste er, at du ved at du  kan udvikle en professionel portal med fokus på en ren struktur, SEO-venlighed, god performance og ikke mindst høj kvalitet – samtidig har du øje for TCO. Du er i stand til at forklare mig, hvorfor netop den teknologi du vil benytte, er den optimale og du er ikke i tvivl om, hvorvidt du kan løfte opgaven eller ej. Er du samtidig et grafisk design-geni er det fint, ellers køber vi den del ude i byen.

Du skal være indstillet på, at der er tale om en 100% indsats, så det er ikke et bijob, men et reelt partnerskab, med henblik på at skabe en solid forretning, hvor jeg forventer at der bliver meget meget travlt. Der er ikke plads til fine følelser i starten, så der vil være opgaver der bare skal løses, uanset om det er drømmeopgaver eller ej. Der skal heller ikke lejes dyre lokaler eller bestilles ’fede’ firmabiler til at starte med (Læs: fokus på at holde omkostningerne så langt nede som overhovedet  muligt, samtidig med at det er professionelt).

Du er gerne over 30 år og har en solid erfaring med udvikling til internettet (min. 5 år). Du har 150-200K, som du kan smide i projektet ligesom jeg. Min forventning er at vi laver en holdingstruktur, hvor vores respektive holdingselskaber, sammen, ejer driftsselskabet.

Som menneske er/har du: 

·        Ikke alt for mange forpligtelser

·        Visionær, men har alligevel fødderne plantet solidt på jorden

·        En god ’modvægt’ til en, der er højtflyvende og gerne vil sætte mange ting i gang

·        Vedholdende

·        Positiv af sind

·        Omgængelig…også på dine dårlige dage

·        Fair og prøver at se tingene fra flere sider

Når du arbejder er/har/kan du: ·        Struktureret·        Professionel stolthed, uden dog at overdrive

·        Lave planer og overholde dem

·        Levere høj kvalitet

·        Tåle konstruktiv kritik

Jeg har selv en baggrund indenfor IT-branchen – Systemudvikler i  6 år, Projektleder i 3 år, Systemchef for systemer med en årlig omsætning på ca. 500.000.000 kr. i 3 år, Projektchef for projekter på over 40.000 timer i 2,5 år.

De sidste 2 år har jeg brugt på sabbat, et mislykket forsøg på partnerskab i en anden branche og til at finde ud af, hvad jeg gerne vil fremover. Jeg er et positivt menneske med mange idéer, et godt drive, masser af energi og en god portion erfaring med personaleansvar og økonomiansvar. Har haft en del samarbejde omkring forretningsudvikling, de steder jeg har været. Desforuden er jeg  forretningsorienteret.

Hvis du synes at dette lyder interessant for dig, så send mig en PM eller en mail (gerne med et CV).

Til at starte med, vil jeg ikke fortælle dig om detaljerne i projektet, da det vigtigste i første omgang er, at vi finder ud af om kemien er i orden. Det bliver jo, alt andet lige, et professionelt ’ægteskab’, som forhåbentligt skal vare længe…..og så er det vigtigt, at det bliver sjovt at have travlt sammen ;o)

PS. Til de der, vanen tro, gerne vil have beskrevet alle detaljerne her på forum, kan jeg blot sige, at sådan bliver det ikke ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)