Hej Thomas. Fedt indlæg du har lavet her. Jeg har dog lige en hurtig kommentar / tip til dig ang Produkt Feeds, som jeg kan se du tænker på. Jeg har 2 sider jeg kører det på. Den ene side havde jeg lavet med alm post på til at starte med, havde en 100 besøgende om måneden, (havde ikke lavet linkbilding til den) og der var faktisk også kliks på linkene, og jeg tjente lidt på siden, tænkte at det ville være godt at køre produkt feeds på, så jeg lavede et plugin til Wordpress som kører op med tradedoubler, jeg fik hurtigt smidt 2500 produkter på eller noget i den stil, desværre er besøgende faldet til 15-25 om måneden, og jeg tjener ikke længere noget på siden. og dette er jeg 100% overbevist om er fordi de tekster som kommer med produkterne i dette feed er så korte at google ikke bruger dem til noget. Det andet site jeg har, kører jeg også produkt feeds på, siden har pt 790 produkter, men her er der en okay beskrivelse med til hvert produkt. 100-120 ord. På denne side har jeg den sidste måned tjent 1100-1200kr og med kun ca. 110 besøgende. Så det jeg vil råde dig til er at se meget på de feeds du skal bruge, og se hvad indholdet af dem er, er der alt for lidt tekst med til produkterne, så er de ikke noget værd, og er der så tilmed rigtig mange produkter, så er det næsten umuligt at lave tekster til det selv. Men held og lykke med det, det bliver interessant at se hvad du gør dig af erfaringer med produkt feeds. |
Hej,
Vil som andre sige super indlæg. Er selv lige startet op med en affiliate side sådan bare for sjov og for at prøve det, og det var meget inspirerende at høre lidt om andres erfaringer med det, det er billig lærdom til nystartet :-)