Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At slette et indlæg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra startguiden:

[Skal det slettes eller ændres, så indbetal 1.000 kr. til Røde Kors og mail mig kvitteringen, så sletter jeg det måske, så tænk dig om før du skriver!]

Det er go' værkstedshumor! :)

Var det en ide at tilføje:

[1: Har du lige fundet Amino, så brug et par timer på at læse indlæg før du skriver dit første indlæg. Så lærer du debattørerne at kende og du får en god ide om hvad der sker på Amino. Dermed kan du også finde ud af om der allerede er svaret på de samme spørgsmål som du har - brug søgefunktionen.]

Mette

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:21

Faktisk er det ike bare humor - Det er ganske alvorligt at det koster et bidrag til velgørenhed at få slettet et indlæg her.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:02

Anders Christensen:

Faktisk er det ike bare humor - Det er ganske alvorligt at det koster et bidrag til velgørenhed at få slettet et indlæg her.

Jep og jeg mener endda der er et par flove mennesker der har måtte hive de 1000 kroner frem for at få slettet noget, hvor de lige havde glemt at slå hjernen til før de skrev ;)
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 12:50

Jeg har sådan set ikke været i tvivl om at det var ment alvorligt, men derfor synes jeg nu alligevel at det er go' værkstedshumor!

Mette

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)