Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd til take away/ restaurant lokale søgning i KBH

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Jeg er på udkig efter lokaler til et Take away/restaurant koncept jeg er med til at starte.

Mine erfaringer siger mig at det er meget svært at finde gode lokaler til rimelige penge i kbh. specielt når det kommer til Fag-mæglere de tager helt urealistiske købs/nøgle penge beløb for eksisterende forretninger selvom de egentlig ikke har nogen videre værdi pågrund af dårlige regnskaber.

Jeg ved at man kan være heldig at finde lokaler ved at holde øjne åbne og have en finger på pulsen og det er her jeg vil spørger om hjælp tips og triks....

kender i nogen, eller ser i nogen lokaler med en god placering i KBH høre jeg gerne fra jer.

eller kender i nogen jeg bør tage fat i... eller har i bare gode ideer til at skabe ringe i vandet... så endelig meld ind.

Med venlig hilsen

Thor andersen

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 22:06

Hej
Hvor i kbh. søger du butik.Pr
øve lige og kig ind på kødbyen.
Med venlig hilsen

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Skrevet kl. 20:52

Hej

jeg søger hele kbh hvis det rigtige lokale dukker op, ellers primær brokvarterene.

Har kigget lidt på kødbyen, men ville meget gerne ligge på en af de mere traffikerede gader. kødbyen er et sted man målrettet skal gå hend for at købe ikke et sted man bare lige kommer forbi... og det ville være en stor fordel for mig at finde lokaler der ligger på en rimelig snlig placering.

Tak for dit indlæg, har du flere ideer er de velkommene

mvh thor

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 16:25

:) det var bare en tanke da jeg ved at om Aften kommer der nok så mange som der er på en velbefærderet gade .Exponering mæssige ligger man også godt og leje er fornuftige og så ligger man i smørehullet

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 17:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thor
Det lyder spændende med konceptte.

Fin idé. Tror netop også mange ihvertfald på Amagerbrogade her i KBH smider en reklame op i ruden "udlejes".
Så det er en god måde at gribe det an på.

Tit og ofte er det jo også mund til mund som giver det gode resultat.
Jeg skal holde øjne og ører åbne.
Hvor stor skal lokalet være? og hvilken prisleje har i budgetteret med?

De Bedste Hilsner
Ronni

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Skrevet kl. 21:05

til 

Jeg vil bestemt heller ikke 100% udelukke det, havde bare et indtryk af at det var gå-i-byen folket der var der om aftenen på diskoteker og barer men vil kigge nærmere på det. tror jeg slår en smut forbi fredag. har du nogen konkret kontakt der i forhold til lokaler..? 
Fra Københavm
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Fra  Omaido ApS Skrevet kl. 21:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Markedet for disse lokaler er pt. på sit laveste niveau i lang lang tid - så det er bare at tage en ordentlig kontakt de mæglere der fokusere på restaurantsegmentet - så får du spot tilbud på det de skal af med - og der er masser i markedet ... Selvfølgelig får man ikke Lagkagehuset, 7-Eleven eller andre kædekoncepters beliggenhed til "billige" penge ...

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Skrevet kl. 21:17

Hej Ronni

Tak for dit indspark. jeg er helt enig..det handler om at holde øjne åbne... så sent som idag var der to fine lokaler der lige var blevet ledige på østerbrogade de var bare til Detail.

Og mund til mund er uundværlig, sagen er bare at jeg er ny i kbh og mit netværk er hovedesaglig i jylland. så starter helt på bar bund med netværket her over.

men er i fuld gang med at lave ringe i vandene i alle de netværk hvor jeg opperer :-)

Lokalerne´s størrelse må være mellem 60m2 - 300m2 ( ved godt det er et spring men den ene størrelse er kun til takeaway og bliver det større bliver det en kombo med restaurant) lige meget hvad er begge dele en del af konceptet

Husleje skal helst ikke overstige 26.000,-kr ex moms pr. mdr. men mindre stigning efter indslusnings aftale inden for en 3 årig periode vil være acceptabel.

Placering skal ikke nødvendigvis være A+ placering mindre kan også gøre det... bare det er i et meget tæt befolket område i starten eller midten af brokvarterene/city

men ser du eller høre om noget der bare fanger så giv endelig lyd... ved første afdeling har vi mange tilpasnings muligheder.

på forhånd mange tak for hjælpen :-)

mvh thor

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Skrevet kl. 21:22

Hej 

jeg er helt enig og det er jeg også i fuld gang med. men det er faktisk der for jeg lavede denne tråd.
har forhandlet flere lokaler over 2/3 dele ned.... eks. fra 938.000,-kr i nøgle penge til 300.000,-kr ( uden fnansering) men det jeg mener er at det er mange penge for placering for det er bestemt ikke på grund af den før eksisterende forretning for i dette eks. har de kørt 4 år i underskud.
så leder bare efter lidt mere fair forhold hvis de finde :-)
håber det giver mening
hvis du har et råd om konkret mægler/person der er god at hive fat i så endelig sig til..
mvh thor 
Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Skrevet kl. 20:28

...

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)