Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino TV !

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Først og fremmest glædelig (dansk) sommer til jer alle, vejret er jo bare helt optimalt (Huh?). Glæden ved det danske sommervejr, har sikkert for mange, været det kære fjernsyn. Nu ser jeg selv næsten aldrig TV, men det de sender, vil jeg også oftest kalde noget hø - dog sker det sommetider at de har noget mere sprødt på programmet (de dersens moderne iværksætterprogrammer).

Men nok om det, nu tyder noget hvertfald på at amino ikke længere blot er et forum og en virksomhedsbørs, men også en TV-station! Læs selv meget mere, her.

Thumbs up herfra - det skal helt sikkert nok blive godt, flere kvinder og jyder til amino ;-)

// Jesper Skov

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:12

Jesper Skov:

Hej alle,

Først og fremmest glædelig (dansk) sommer til jer alle, vejret er jo bare helt optimalt (Huh?). Glæden ved det danske sommervejr, har sikkert for mange, været det kære fjernsyn. Nu ser jeg selv næsten aldrig TV, men det de sender, vil jeg også oftest kalde noget hø - dog sker det sommetider at de har noget mere sprødt på programmet (de dersens moderne iværksætterprogrammer).

Men nok om det, nu tyder noget hvertfald på at amino ikke længere blot er et forum og en virksomhedsbørs, men også en TV-station! Læs selv meget mere, her.

Thumbs up herfra - det skal helt sikkert nok blive godt, flere kvinder og jyder til amino ;-)

Hehe jeg tror du er nummer 3 der opretter et indlæg om det ;) - Søg for at finde de andre.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 13:17

Martin Tygsen:

Hehe jeg tror du er nummer 3 der opretter et indlæg om det ;) - Søg for at finde de andre.

Okay - sorry, men så må dette forum have en meget dårlig søgefunktion. Fandt dog lige en nu; "Artikel om Amino i Børsen", men den kom ikke før . . .

// Jesper Skov

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 13:24

Dén fandt jeg heller ikke, så jeg oprettede "Amino TV" Wink

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:24

Ja jeg savner også den gamle søgefunktion - selvom den ind i mellem også var lidt buggy.

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 13:32

Jeg har selv lige læst artiklen her til morgen og synes det er et rigtig spændende initiativ med iværksætter TV. Jeg glæder mig meget og byder det velkomment, specielt hvis der vil være mere fokus på kvinder...og jyder også...selvfølgelig...Wink Men jeg synes generelt at det er skønt at der bliver mere fokus på iværksættere, jeg er jo den slags menneske, der ikke kan forstå at ikke alle har lyst til at blive selvstændige...

Hilsen en kvindelig iværksætter, der nyder det!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)