Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp ang. Facebook konkurrence

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal du ikke være så bekymret for nej.. Der er endnu ingen danske eksempler på, at forbrugerombudsmanden har grebet ind trods sit udspil omkring sociale medier - og som du selv skriver, er der mange, der gør det forkert. Det sker dog indimellem at Facebook sider slettes ved regelbrud.

Hvis du bare fremover sørger for at overholde Facebooks konkurrenceregler, så skulle der ikke være nogle konsekvenser for denne ene forseelse. Der skal en del anmeldelser af din side til for, at FB opdager den.

Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 18:40

Kære Kevon,

Mange tak for dit udførelige svar:-)

Jeg har lavet en konkurrence på min egen side hvor der står noget i retningen af del og like os på facebook, når vi når 300 likes kåre vi en vinder som får denne smukke bluse... Nu mangler jeg kun 30 likes.. Og ved ikke hvad jeg skal stille op, da der er en eller anden der har kontaktet mig og skrevet at jeg skal fjerne konkurrencen omgående (personen er ikke en ansat fra facebook).

Venligst Julie

Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 18:45

Åh det lyder godt:-) Tror bare at jeg kårer en vinder når det er, og så må jeg installere en app fremover :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 00:36

I tilfælde at personen anmelder det til politiet, så kan det blive meget dyrt, så det jeg ville gøre var at forklare situationen til den person der har skrevet, som jo er at du desværre ikke havde forstået loven som om at det ikke var tilladt, og du/i beklager, og at i vil stoppe konkurrencen hurtigst muligt (hvilket kan være når i har fået de 30 likes i mangler), og derved håbe at han ser det som godt nok at i indrømmer fejlen og derved ikke går videre med det :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 07:26

Jeg har ikke helt forstået hvad regelbruddet er her, men pyt med det.

For ville bare sige, at det med at forlange at kundeb skal like eller tilmelde sig noget er - vist nok - også ulovligt.
Jeg skriver f.eks. på min shop, at man også kan deltage blot ved at skrive mig en mail.

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)