Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man være venner min sine fans på Facebook?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det muligt for en virksomhed at etablere en facebookside, hvor andre ikke bliver fans - men så virksomheden blot bliver 'venner' med kunderne? Er det lovligt? 

Mvh Gaia

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig - det er vel hele meningen med facebooksiden, at man skal nå socialt ud til fans/kunder. 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Gaia0505:

Er det muligt for en virksomhed at etablere en facebookside, hvor andre ikke bliver fans - men så virksomheden blot bliver 'venner' med kunderne? Er det lovligt? 

Tænker du på at sende en "Venneanmodning" til kunderne? Så skal du oprette en Facebook profil og ikke en Facebook side.

Kan ikke se, hvorfor det skulle være ulovligt på nogen måde. Men hvorfor vil du gøre det på den måde?

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Elmar Sørensen:

Tænker du på at sende en "Venneanmodning" til kunderne? Så skal du oprette en Facebook profil og ikke en Facebook side.

Kan ikke se, hvorfor det skulle være ulovligt på nogen måde. Men hvorfor vil du gøre det på den måde?

Hvad grunden i dette tilfælde er, kan jeg selvfølgelig ikke svare på.

Men mon ikke det er set før, at det understreget svare på det fed-markeret, så kan man jo ligge i det hvad man vil ;-)

Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen mener, hvis jeg nu er en virksomhed... F.eks.: går jeg ind på Magasins facebookside, så kan jeg kun 'like' - jeg kan ikke blive venner med en virksomhed. Og det er vel fordi, der er nogle regler omkring det... 

Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

OK - det giver god mening. Men der er sgu så mange regler med det der facebook...

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, og det er imod facebooks retningslinjer er jeg temmelig overbevist om. Bag en person - som altså kan tilføjes som ven - skal være en rigtig person, ellers risikerer du at blive slettet.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker nemlig også i den retning - altså at venneanmodninger skal være for nogle af kød og blod. Men hvor mon det står?

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved det ikke, men kunne ikke forestille mig at det skulle være ulovligt.. Men hvis en virksomhed laver en side som vi har, så kan de jo kun have maks 5.000 venner og hvorfor skulle man begrænse sig?

Desuden skal man ind og godkende alle. Derudover har jeg på fornemmelsen, at man kan nogen andre ting med en virksomhedsside - såsom konkurrencer, instagram billeder osv!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker... 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)