Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idéer til forbedring af hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Aug 12
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer. 

Er der nogle der har nogle idéer til forbedring af www.itsfunny.dk  

Det skal siges siden ikke er færdig endnu, men jeg kunne godt bare lige bruge andres syn på det.

derudover skal det også siges at det er min første website.

Mvh. Casper  

Fra København
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:33

Hej Casper.

Hvis man kigger på navnet Itsfunny, havde jeg forventet noget andet. Jeg havde forventet farver. Dit layout, som er gråt, itsnotfunny. Sorry. Men selve opstillingen, er god og overskuelig. Dog burde det øverste "sjove billeder" osv. også være større - det er det din side går ud på ikke?

Tilmeldt 2. Aug 12
Skrevet kl. 16:38

Victoria Larsen:

Hej Casper.

Hvis man kigger på navnet Itsfunny, havde jeg forventet noget andet. Jeg havde forventet farver. Dit layout, som er gråt, itsnotfunny. Sorry. Men selve opstillingen, er god og overskuelig. Dog burde det øverste "sjove billeder" osv. også være større - det er det din side går ud på ikke?

Tak for et ærligt svar! jeg ville lige overveje det med farverne (jeg kan godt se din mening) 
Det er lidt sjovt du siger det med størrelsen på menuen, det har jeg også tænkt meget på :P

Mvh. Casper 

Tilmeldt 2. Aug 12
Skrevet kl. 16:43

Er der nogle der har nogle idéer til et fedt tema ? (wordpress)

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 16:58

Hej Casper,

Hvis du er villig til at betale ldit håndøre for det, så kan du prøve at finde et på themeforest.net. Ellers bare søg på Google efter free wordpress themes :)

www.rowweb.dk
- Billige og unikke hjemmesider til den mindre virksomhed. Vi skræddersyer dem specielt til dine ønsker og behov!

Tilmeldt 2. Aug 12
Skrevet kl. 17:00

Rasmus Rowbotham:
Hej Casper,

Hvis du er villig til at betale ldit håndøre for det, så kan du prøve at finde et på themeforest.net. Ellers bare søg på Google efter free wordpress themes :)

Tak. jeg kigger lige på det :)

Mvh Casper 

Tilmeldt 2. Aug 12
Skrevet kl. 17:13

Er ved at lave alt om nu - så det kan ikke betale sig at kigge forbi.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)