Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken korttjeneste (a'la google maps) er bedst? Vores krav er, at kortudbyderens logo IKKE vises.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Vi står med et problem på vores website. Både Google Maps og Bing maps har deres logo placeret på deres kort og man må ikke fjerne dem. 

Da vi på alle sider vil have et interaktivt kort, så har vi ikke lyst til at have et logo placeret. Vi har kigget på Mapbox, men der mangler vi lidt funktionalitet.

Er der nogle, der har gode erfaringer med korttjenester? 

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 15:07

Prøv at specificere om i vil betale for det, hvilken funktionalitet i har brug for, og hvorfor der ikke må være logo på, så kan det være lidt nemmere at komme frem til et forslag?

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:09

http://www.openstreetmap.org/

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 30. Mar 13
Skrevet kl. 19:11

Ja, vi har ikke noget imod at betale for at bruge kortet.

Need to have:

• Mulighed for at highlighte byer/attraktioner og tilknytte tekst i en pop-up-box
  • Zoomfunktion -  hvis muligt at kunne definere niveauer (zoomer du ind ser du flere attraktioner/byer
  • Alle landene skal have engelske navne (visse kort brugere det lokale sprog)
  • Ingen logo eller terms of use på selve kortet

Nice to have:

• Mulighed for at trække streger mellem de forskellige punkter (attraktioner/byer)
  • Angivelse af afstand mellem to punkter (attraktioner/byer)
Tilmeldt 30. Mar 13
Skrevet kl. 19:50

Hej Niels

Jeg har været lidt ophængt, så derfor det sene svar. Jeg har prøvet at kigge på det link, som du sendte, men de skriver under deres betingelser: Vi kræver at din kildeangivelse mindst består af “© OpenStreetMap-bidragyderer”..

Derudover står alle landende på lokale sprog. Vi skal låse sproget til Engelsk uanset hvilket land der er tale om. Den feature kan jeg ikke se?

Er der evt. andre der har et bud på et godt kort, som kan løse vores problemer (se de forrige indlæg).

Mvh Xillas

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)