Hey, Nogen der har linket til Aminos Wikipedia. |
Aminos Wiki
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
|
Så er der igen liv i wikien - den kan findes i topmenuen. Og som en ny feature har jeg fået tilpasset det WikipediaLinkModule Sune linker til, således at det kan bruge vores egen Wiki, og lave links i indlæg direkte til artiklen i Wiki'en. Som f.eks. [wiki:Amino] For at lave dette link skal man blot skrive følgende: wiki:Amino imellem firkantede parenteser [altså herinde i] - hvis jeg skriver det rigtigt, bliver det til et link, så derfor den lidt kringlede forklaring.
|
Mvh. Joachim Lykke Andersen
|
Det er en rigtig god funktion, men som det fungerer nu vil det kun være os faste brugere der vil benytte det. Kunne man ikke lave det mere elegant ved at ligge det som ikon i editoren, hvor man markerede den tekst der skulle et wiki indlæg på, og derefter klikkede på wiki ikonet i editoren. Det tror jeg ville få flere med på vognen, for ingen tvivl om det ville udnytte, den ellers lidt overseete wiki, meget bedre. |
Hej Martin, Du har fuldstændig ret - det vil blive brugt mere meget, hvis man lige har en genvej ved hånden i editoren, som tildels minder én om funktionaliten og dels har syntaksen indbygget, så man ikke skal huske hvordan man gør. Så jeg har lavet et plugin til editoren som fungerer som ønsket, ved at man markerer teksten man vil bruge som reference til wiki'en, så trykker man på "wiki" knappen og så laver den genvejen. Test: [wiki:Amino] |
Mvh. Joachim Lykke Andersen
Det er da en super fed feature ! :D.. tror det vil komme til at spare meget tid i fremtiden, med at skulle forklare samme ting igen og igen.. Så er man fri for hele tiden at skulle svare på hvad en [wiki:debitor] er , fx.. (skulle altså lige prøve. håber da det virker...) |
Det er da en super fed feature ! :D.. tror det vil komme til at spare meget tid i fremtiden, med at skulle forklare samme ting igen og igen.. Så er man fri for hele tiden at skulle svare på hvad en [wiki:debitor] er , fx.. (skulle altså lige prøve. håber da det virker...) |
Genialt Joachim - Lækkert at se det skete så hurtigt. |