Hej Morten. Jeg spørger, fordi jeg simpelthen ikke forstår din motivation for at lave en webshop, når du ikke kender produktet? Og når du ikke kender produktet, kunne jeg komme til at antage, at din eneste motivation er at tjene penge. Og hvis det er så, er produktet så ikke underordnet? Når nu det ikke ligger lige for? Kunne du så ikke vælge et hvilket som helst produkt - komme igang og se hvad der sker? Min erfaring som selvstændig siger mig, at de fleste største opgave er overhovedet at komme igang - og komme videre. Handling skaber forvandling :D Mange kærlige hilsner |
Sana Sofia Hjort:Hej Morten.
Hvorfor vil du lave en webshop?Jeg spørger, fordi jeg simpelthen ikke forstår din motivation for at lave en webshop, når du ikke kender produktet? Og når du ikke kender produktet, kunne jeg komme til at antage, at din eneste motivation er at tjene penge. Og hvis det er så, er produktet så ikke underordnet? Når nu det ikke ligger lige for? Kunne du så ikke vælge et hvilket som helst produkt - komme igang og se hvad der sker?
Min erfaring som selvstændig siger mig, at de fleste største opgave er overhovedet at komme igang - og komme videre.
Handling skaber forvandling :D
Mange kærlige hilsner
Sana Sofia
Hej Sana Sofia.
Godt spørgsmål. Jeg vil sige det sådan, at min motivation på den ene side er at tjene penge mens den på den anden side også er at sælge et produkt som jeg interesserer mig for, da jeg tror at det får mig til at kunne holde dampen oppe - altså fordi det er en af mine interesser og jeg derved har en masse viden som jeg kan rådgive kunderne med.
________
Til alle jer andre:
Tusind tak for alle jeres svar! Det har hjulpet utrolig meget! Jeg har endnu ikke fundet produktet jeg skal sælge i min webshop men jeg er overbevist om at jeg kan finde frem til produktet vha. alle svarene i tråden her.