Hvis morgenaviserne ikke er nok til at skaffe dig 300 kr. om måneden eller hvad der nu skal til, så må du jo droppe weekendens byture eller tage en rute mere. Det handler om hvor meget man vil det! Og hvad hjælper det at din nuværende løsning koster 0 kr. hvis den ikke kan skabe nogen salg? Dine smykker er iøvrigt så billige at du garanteret sagtens kan sætte prisen 10% op. Det handler om at se løsninger og muligheder istedet for problemer............... det gør alt her i livet i øvrigt! Hvis du kan udvikle den mentalitet istedet, så kommer du rigtigt rigtigt langt! Og så vil jeg lige give Maibritt ret - rigtigt fine billeder!! \Mikkel |
Hej Michelle
Jeg kan godt se at det ikke er nemt på SU. Men jeg håber du får solgt en masse på de markeder du også deltager på og sæt evt. prisen 10 % op som Mikkel nævner. Så får du nok på et tidspunkt råd til at gøre din shop mere troværdig. For det er nok det der skal til, før den kan give en ordentlig indtjening.
Så kan du jo i mellemtiden studere SEO i din sparsomme fritid ind imellem morgenaviserne, dine studietimer og produktionen af smykker.
Held og lykke med det.
Maibritt