Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis morgenaviserne ikke er nok til at skaffe dig 300 kr. om måneden eller hvad der nu skal til, så må du jo droppe weekendens byture eller tage en rute mere. Det handler om hvor meget man vil det! Og hvad hjælper det at din nuværende løsning koster 0 kr. hvis den ikke kan skabe nogen salg

Dine smykker er iøvrigt så billige at du garanteret sagtens kan sætte prisen 10% op.

Det handler om at se løsninger og muligheder istedet for problemer............... det gør alt her i livet i øvrigt! Hvis du kan udvikle den mentalitet istedet, så kommer du rigtigt rigtigt langt!

Og så vil jeg lige give Maibritt ret - rigtigt fine billeder!!

\Mikkel

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 15:32

Hej Michelle

Jeg kan godt se at det ikke er nemt på SU. Men jeg håber du får solgt en masse på de markeder du også deltager på og sæt evt. prisen 10 % op som Mikkel nævner. Så får du nok på et tidspunkt råd til at gøre din shop mere troværdig. For det er nok det der skal til, før den kan give en ordentlig indtjening.

Så kan du jo i mellemtiden studere SEO i din sparsomme fritid ind imellem morgenaviserne, dine studietimer og produktionen af smykker.

Held og lykke med det.

Maibritt 

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 20:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej!

Jeg synes at du ligeså godt kan bruge nogle flere penge i starten. Hvis du fortsætter på at spare på sådan nogle ting svarer det lidt til at du kører i en bil med håndbremsen trukket. Jeg havde samme tanker som dig og jeg valgte den dyre løsning. 

"Nu kører jeg i Ferrari uden bremser!" Så kommer du altså fremad!

Din webshop har banner annoncer for andre webshops og sider! - Det er altså VIRKELIG NO GO!

Din shop mangler rigtig meget for at sælge. Sorry, men husk at jeg kun vil hjælpe dig :)

God vind!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)