Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop hjælp

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej der! Jeg er igang med at opgradere min shop fra 1.3 til 1.4.10 og senere hen måske til 1.5..

Men når vi gør det fra 1.3 til 1.4 og smider det nye designede theme på, så virker det slet ikke...

Er der nogen venlige sjæle der har styr på det?

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 12:38

Hvad sker siden det ikke virker?

Har i tjekket at jeres moduler er opdateret således at de ikke skaber problemer efter opgradering?

Har før set at der kom fejl med blank side grundet et modul ikke var opdateret som skabte alle problemerne.

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 12:39

Har du opgraderet shoppen til 1.4 eller hvordan skal det forståes?

Hvilken version er dit nye design lavet til?

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:41

Den nye theme er lavet til 1.5..

Men for at få alle mine ting med: kategorier, produkter, produkttekster, seo osv, skal man autoupgrade fra 1.3 til 1.4 .. Vi prøver nu at se om themet virker til 1.4, men indtil videre ser det meget rodet ud, nogle ting mangler osv. osv.

Dybt irriterende :(

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 12:45

Har du forsøgt at teste op imod default temaet som følger med prestashop 1.4 for at se om det ændre noget?

Noget tyder lidt på at det virker lidt som det skal men alle dine moduler er ude af position på det tema i tester? Eller er jeg forkert på den?

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 12:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er en verden til forskel på version 1.4 og 1.5.

Tvivler stærkt på at dit theme til 1.5 vil fungere med en 1.4 version.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:49

For satan drenge :-)

Tak for jeres svar - det sætter jeg pris på!, jeg prøver at bixe lidt mere med det..

Hvorfor skal det dog også være så skide indviklet ,-)

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:45

Jeg bumper den lige igen...

Nu er problemet: Det eneste der IKKE kan overføres er produkter og kategorier.. De vigtigste ting.. Er der nogle der måske kan løse det problem?

Vi prøvede at opdatere til 1.4 men det virkede slet ikk. Så prøvede vi direkte til 1.5 og det virkede lidt bedre men alligevel ikk. Det vi prøver nu er at finde en måde at eksportere produkter og alt andet fra 1.3 og importere det i 1.5.. Kan det lade sig gøre?

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 12:56

Bruger du stadig den automatiske opdaterings modul?

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 13:00

Nej manuelt :)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)