Hej amino brugere! |
FlipperTie:Hej amino brugere!
Dette er mit første opslag, da jeg lige er begyndt for mig selv for et par uger siden, så bær lige over med mig hvis jeg har skrevet på det forkerte forum! :)
Nå men først og fremmest vil jeg forklare min situation! jeg har lejlighed i tyrkiet og har fundet nogle produkter dernede som jeg ikke kan finde på det danske marked, og har besluttet mig for at det er her jeg vil starte! - Nu vil mange nok tro at alt fra tyrkiet er kopier, og det er lidt det jeg frygter!! - det jeg har købt er inden for mode/beklædning! Dette er et neutralt produkt uden nogen form for mærke på, og jeg har fundet lignende produkt i USA, og en enkelt side i DK der sælger noget lignende!
Mit spørgsmål er, må jeg sælge mit produkt, selvom præcis denne "niche" af produkt allerede produceres? - Jeg kan se at det amerikanske firma har nogle bælter magen til, men ikke ens.
Jeg kunne godt afslører hvad jeg ville sælge, men det vil jeg helst undgå endnu :)
Velkommen til dejligt en frisk amino bruger.
Tror ikke det er noget problem så længe det ikke er en kopi med navn som udgier sig for at være det.
Men vær lige opmærksom på told regler, fang evt cookie hvis ikke han fanger dig først :)